⚓Deli⚓

112 8 31
                                    

MultiMedya : Leyla..💜

Bölüm Şarkısı : Pinhani - Dön Bak Dünya'ya

Bu bölüm, tatlı psikoloğa can verecek olan mel_craz 'a ithafen..

Bir gün gerçek bir psikolog olacağına eminim.🤍 O günü sabırsızlıkla bekliyorum.🥰

25.Bölüm : Deli

" Öyle bir hale geldim ki ;
Ağlaya ağlaya gülesim var.."

Yazardan..

Nazlı'ya sakinleştirici bir iğne yapıldığında, Ateş ondan daha kötü bir haldeydi.

" Benim ilk tanıdığım Nazlı ile, şimdiki arasında dağlar kadar fark var.." dedi acıyla.

Hastane yatağında, kolunda serumla uyuyan sevdiğini izledi uzunca bir süre.

" Sanırım artık, ciddi bir psikolojik desteğe ihtiyacı var. " dedi Yavuz düşünceli bir sesle.

" Kolay değil.. " diye onlara destek çıktı Feyzullah.

" En ağır darbeyi o aldı.. Ama hala ayakta kalıp, bizi korumanın telaşında. " dedi Eylem dolu gözleriyle.

" Artık durması gerekiyor, artık bizim onu korumamız gerekiyor, artık sadece yaşaması gerekiyor.." dedi Su'da titreyen çenesi ile.

Feyzullah onu kendine çektiğinde, Su başını sevdiği adamın göğüsüne yaslamış usul usul ağlıyordu.

" Gözlerimizin önünde eriyip, bitiyor. Buna müsade edemeyiz.." dedi Fethi.

" Benim iyi bir psikolog arkadaşım var. Gerçekten alanında başarılı bir kadın. İsterseniz hemen bir randevu ayarlayalım?" Diye bir teklif sundu Bahar.

" Bunu Nazlı'yla da bir konuşmamız gerekiyor." dedi Ateş. Nazlı'ya sormadan, onun hakkında karar veremezlerdi.

" Tamam, bir konuşalım. Ama inatçıdır bizim ki, kabul eder mi? "

" Etmeli.."

" Aka Karadağ ile konuştum. Bu ilk kriz değilmiş. Her gün yaşamışlar benzerlerini. "

" Orospu çocuğu! Onun yüzünden bu halde, bu kız! " dedi Fethi yüksek sesle.

" Onu tüm bu yaptıklarına, Nazlı'ya yaşattıklarına, onun gözünden düşen her bir damlaya pişman edeceğim. " dedi kararlı bir sesle Ateş.

" Sadece bir şeyi merak ediyorum.. Bu adam madem kızını bu kadar düşünüyor, neden yaktı dağ evini? " dedi Feyzullah.

" Allah aşkına, kızını çok düşünseydi Nazlı şuan da bu halde mi olurdu? " dedi Eylem.

" Dağ evinde ki yangın bilerek mi çıkartılmış? " dedi Su şaşkınlıkla.

" Yapılan incelemelere göre öyleymiş.." dedi Yavuz.

" Bence değil.." dedi Fethi tereddütlü bir sesle.

Dalgalan Karadeniz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin