Flashback
:"Chan își așteapta prietenul,la aeroport. Nu putea crede că pleacă,și își va lăsa prietenul cel mai bun cu care a crescut,în urmă. Hyunjin a ajuns. Plângeau îmbrățișați. Ce puteau face mai mult? Aveau doar 8 și 10 ani. Chan avea să stea în Australia,cu familia sa,până la vârsta de 19 ani.. apoi putea să se întoarcă în Coreea de Sud,fără probleme.
Hyunjin –– Vom ține legătura,așa este?
Suspină micuțulMama lui Chan — Veți ține legătura,cu siguranță,Jinnie.
Îi mângâia femeia părul:Chan își îmbrățișă prietenul pentru ultima oară,apoi urcă în avion. Chan își opri lacrimile,însă băiatul de 8 ani,încă plângea. Era ținut de mână de mama sa. Cele două mame,își aruncară o ultimă privire una alteia,apoi plecară. Femeile erau și ele cele mai bune prietene. Și ele au trecut prin ce trec copilașii lor acum. Și ele au fost despărțite mulți ani de zile."
♡
:Hyunjin era la medic,voia să știe dacă e sănătos tun,înainte de a pleca în excursia cu clasa lui. Toți elevii primiseră acest avertisment,de a merge la un control,înainte de deplasarea cu clasa. O așa excursie,nu mai făcuse de ani de zile. Băiatul avea 18 de ani,dar se simțea ca un copil de 13 ani. Era entuziasmat.
;În fața lui,mai era un băiat,ce i se părea cunoscut,dar nu știa de unde să-l ia. Era ciudat,faptul că știa foarte sigur că-l cunoaște,dar nu știa de unde. Oare l-a mai văzut,în urmă cu câteva zile?♡
:Hyunjin ieși din cabinet. Era perfect sănătos,ceea ce îl bucura la maxim. Putea merge în excursie. Gândindu-se la ce trebuia să-și ia cu el,a dat peste cineva. Astfel au căzut. Imediat,blondul s-a ridicat,și la ajutat pe brunetul căzut,să se ridice.
Hyunjin — Te rog să mă scuzi. Mă gândeam la ceva,nu am vrut să te dărâm...
Se scuză blondul ce se simțea destul de vinovatChan — Este totul în regulă..
Făcu o plecăciune cel cu părul brunetHyunjin — Îmi pari...foarte,foarte cunoscut...ne-am mai întâlnit?
Chan — Nu sunt sigur...ieri am ajuns aici. A trecut mult timp. Totul e foarte schimbat.. apropo..mă numesc Bang Chan,și cum am spus,ieri am ajuns din Australia.
:Zâmbi Chan,însă zâmbetul îi dispăru,când îi văzu fața șocată a celui mai mic decât el.
Hyunjin — Chan....Bang Chan....Christopher Bang....
Spuse în timp ce își ținea lacrimile în frâuChan — De unde-...?
:Băiatul de 20 de ani,a fost luat prin surprindere în brațe. Trecuseră mulți ani de când a plecat...dar ce legătură avea blondul care îl îmbrățișa,cu el?
Hyunjin — Hyung...eu sunt. Hyunjin...Hwang Hyunjin...Jinnie?! Mă...mai știi?
:În acel moment,Chan îi șterse lacrimile celui mai mic,și îi zâmbi. Și-a dat seama din prima,că era el. Știa din spital,că cel din spatele lui,era Jinnie,cu care,crescuse până la vârsta de 10 ani.
CITEȘTI
Together Until The End - HyunChan✅
Fanfiction(✓Completed) ♥️Despre doi prieteni din copilărie. Cei doi se îndrăgostesc unul de altul. ♥️Chan află că poartă cu el un virus contagios,pe care îl ia și Hyunjin. ♥️Nu au cale de scăpare,și se sting din viață în aceași zi,aceași oră..același loc. ...