Two

82 10 0
                                    

Chan — Ce s-a mai schimbat între timp,aici?

Hyunjin — Păi,parcul,locul unde stăteam mereu când eram mici,acum e mutat în altă parte. Prin centrul orașului. Acolo e un lac. Școlile au rămas unde au fost mereu.

Chan — La fosta noastră școală,se mai învață?

Hyunjin — E în renovare acum...a luat foc,din cauza unor experimente în clasa unde erau substanțele chimice.

:Băieții se plimbau prin oraș. Chan voia să se reobișnuiască
cu toate schimbările. Totul era diferit. De exemplu,unde a fost parcul în care obișnuia să meargă cu Hyunjin,acum era o clădire imensă unde erau birouri. Sau,în fosta sa casă,locuia acum alt cineva,Hyunjin se mutase cu mult după ce Chan plecă din țară. Școala din câte auzi de la blond,era în renovare,restaurantul său preferat a dat faliment, totul era foarte diferit. Până și străzile aveau alt nume.

:Mâncau înghețată și râdeau. Făceau glume și se alergau.
Au făcut schimb de numere și au
început să vorbească despre ce au mai făcut în atâția ani de când nu au mai vorbit sau nu s-au mai
văzut.
Erau în parc,așezați pe bancă.
Dădeau mâncare la porumbei.
Se uitau la copii care râdeau și se jucau împreună. Și-au amintit de ei,acum foarte mulți ani.
Împărtășeau gânduri,și secrete.
Erau din nou împreună.
Erau din nou cei mai buni prieteni,iar acum,nimic nu-i mai puteau opri,din a petrece mult timp împreună.
Hyunjin renunță să mai meargă în excursie cu clasa,doar ca să stea cu Chan.
Erau din nou fericiți, că puteau să recapete amintirile,și să facă unele noi. Era drăguț.
;Au ajuns să plece acasă. O zi petrecută numai ei doi,a fost foarte frumosă,și nici unul nu voia să se termine. Hyunjin se gândi că acum,Chan fiind în Coreea din nou,putea sta la el. Și în tocmai,asta au făcut. Brunetul s-a mutat la Hyunjin.

:Era seară,iar Chan își aranjă hainele în dulap.
Hyunjin era în bucătărie pregătind cina.
;Aceștia au mâncat,apoi s-au culcat.

Together Until The End - HyunChan✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum