فندق اوبروي
القاعة الكبري
جميع وسائل الاعلام كانت متجمعة في انتظار وصول عائلة اوبري التي ما ان وصلت حتي التف حولهم المصورون حاملين كاميراتهم ليلتقطوا لهم ما يقدرون عليه من الصور ، فتلك العائلة نادرا ما تظهر بكامل افرادها في اي من المناسبات العامة ولكن اليوم لابد لها من الظهور ، فاليوم هو يوم زفاف اخر ابناء المعماري الاشهر شيفاي اوبروي ...
ما ان انتهت جولة التصوير ، حتي اتجه جميع افراد العائلة الي داخل القاعة ليجلسوا علي الطاولات المخصصة لهم والتي أمر شيفاي شخصيا بأن تكون بجوار بعضهم لتكون طاولة كبيرة ...
جلست السيدات بينما وقف الرجال ليستقبلون المدعون والذين كانوا من اهم رجال الاعمال ورجال السياسة والوسط الفني ، كيف لا وقد اصر أرثر ان يكون حفل زفافه حفلا اسطوريا وقد كان بالفعل كما اراد ...
علي طاولة اوبروي
كان يجلس وعيناه علي زوجته التي كانت طوال الوقت ومنذ ان وصلت القاعة وهي تتحرك هنا وهناك دون ان تهدئ ابدا...
كانت تقترب من طاولتهم وما ان وجدها سوف تتخطاه ، امسك بمعصمها واوقفها ...
انيا : ناكول ، فيه ايه ...
ناكول : فيه ايه انتي ، ما تقعدي بقي بدل ما انتي رايحة جاية كدا ...
انيا : مش بسلم علي قرايبنا يا حبيبي ...
ناكول : انتي سلمتي علي نص القاعة يا انيا ، اقعدي بقي ...
لتجلس بجواره ...
انيا : اديني قعدت اهو ، فيه ايه بقي ، مالك ...
ناكول : مالي ، طبعا وانتي هتعرفي انا مالي ازاي وانتي ماشيالي في القاعة ولا عارضة الازياء بفستانك دا ...
انيا "مستغربتا" : فستاني ، مالو الفستان ...
ناكول : ضيق يا أني ، انتي مش شايفة ازاي مبين جسمك ، انتي ازاي تجيبي فستان ضيق بالشكل دا ، انا من ساعة ما شوفتك وانتي لبساه في البيت وانا هتجنن بس ما رضتش اكلمك عشان ما اكسرش فرحتك بيه ...
لتميل عليه وتهمس له ...
انيا : علي فكرة هو كان واسع لما قيسته في المحل واشتريته بس مش عارفة ليه بقي ضيق النهاردة ، يكونش انا تخنت ...
نظر اليها وابتسم ...
ناكول : تعرفي ان جسمك دلوقت احلي من الاول بكتير ، بقلظتي يا نونو ...
انيا "بخجل" : الله بقي يا ناكول ...
ناكول "بمكر" : تعرفي انا هاين عليا اخدك ونطلع اوضتنا هنا في الاوتيل ونعيش ...
انيا : والفرح ، انت عايز ارثر يزعل مننا ...
ناكول : هو ارثر فاضي يشوف مين موجود ومين لا ...
أنت تقرأ
عشقي٢ ( MY LOVE 2)
Любовные романыits a love story full of passion and joy and of course some problems هي قصة حب مليئة بالشغف والمرح وبالطبع لا تخلوا من بعض المشاكل