1
"Nasıl eğitim Görmeme Bağlı?"
"Hanımefendi,Eğitimiz Kısa bir şekilde anlatmamı İstiyorsanız..."Dedi Ve derin bir nefes alarak,"Çok güzel geçiriceğinizden Eminim,Bunun için Elimizden Gelen Herşeyi Yapmaya Çalışmaya Özen göstericez." Dedi Ve yine derin bir nefes almaya Koyuldu."Peki,"Diyerek Geçiştirdim.Yeni Bir okulumun Eğitim Sürecinde İyi geçmesi bir çok Sebepden Önemliydi!
Kapıdan Çıkarak Evin yoluna koyuldum. Şiddetli bir yağmurun altında Yürümek Bir okadarda olanaksız Olduğu İçin Çatıların olduğu bölgede yürümeye Başladım. Otobüs Durağına Azıcık bir mesafe Olduğunu görünce azıcıkda olsa rahatladım.
Otobüs durağına Vardığımda Şiddetli yağmurların ardından bulutların Birbirine Çarpışması Daha Çok korkutuyordu Beni.
Zaman geçdikçe,Daha çok korkum artıyordu. Yağmur Daha Çok hızlanıyordu Saçlarıma akan Damla--
"Yavaş Olsana Be öküz!" Birden Kendimde Olmadan Çığlık atışım İnsanlar tarafında Gösteri sunduğumun göstergesiydi.
Bir Öküz! Üstüme Yağmur Birikmiş tarafı Her tarafa Bulaştırması Donmamı Ve titrememi Sağlaması Tam bir Öküzlüktü!
her tarafım ıpıslak Olması Onun kafasındaki Saçları yolmama Engel değildi.
Lanet olsun!
Her tarafım Islanmış Şekilde Milletin bana Bakması, Çığlığımın ardından Bana Göz dikmeleri Bir okadarda Onların saç diplerini Yolmamı Çağrıştırıyordu.
Önüme bakmadan Yürümeye başladığımı farkettiğimde Karşımda Hayatımda En Sert bir nesneye Çarpışmam!
Duvar!
Lanet olsun!
hepsi o Pisliğin yüzündendi.
Koşmaya Başladım Karşımda Geçtiğim Sokakların arasından Hızlıca İlerleyerek Ve bir o kadarda öfkemle Koşarak Eve Varmıştım.
Yeni postaların Geldiğini Göz Yumarak Banyoya Doğru İlerledim.
Banyoda Biraz Şımardıktan Sonra Ve Şımarıklıklarımın arasında Rezil Olduğumun Ve bir o kadarda Rezil olduğuma Tek sebep olan Kişiye Son nefesime Kadar Küfür Ediyordum.
Piç kurusu!
Odama yöneldiğimde,Telefonumun çaldığını duydum.
İREM...
"Alo Naber bebek Seni özledim... Aa ayrıca Kiralık Bir Ev varmı karşınızda Falan?"
Son nefesini sıkı bir Girişte Bulunarak,"Bebek? Ordamısın?"
"Burdayım,"Dedim.
"Karşımızda Kiralık Bir ev..." Perdeyi Açarak Karşımda Yakışıklı Ve Seksi bir erkek Gördüğümde İrkildim."Sanırım yok,Bilmiyorum." Hala Bakıyordum.Karşımdaki çıplak Sırt Nefesimi kesmişti. Bilgisayarla ilgileniyor bir yandanda Kek gibi Bir dilimi kocaman ağzına tıkıştırıyordu.
Sapıkmıyım Ben!
Perdeyi Hemen hızlı bir şekilde kapattım.
"Heyy! Ordamısın." Sesiyle hemen kendime gelerek,
"Evet evet Burdayım Şey neyden Bahsediyorduk..." Biraz geveleyerek,
"İyisin değilmi?"
"İyiyim evet" Bir süre konuştuktan sonra Kapattım.
Telefonumu Yatağa attığımda,İçimdeki merak Oraya bakmayı İstiyordu,
Hayır açmıcaktım!
Açıcam!
Ne saçmalıyorum Ben Yatağa Kıvrılarak Uzandım.
Işık!
Kendimde değilim.
Lanet olsun!
Işığı kapattığımda,İçimdeki merak oraya bakmayı istiyordu. Kendimi en sonunda tutamayarak Perdeyi parmağımla Küçük Bir Aralıkla açınca, Karşımda gördüğüm Manzara!
Bir kadın kucağında Ve o seksi Sırtla Öpüşüyordu. Hıçkırıklarım çoğalınca Kendimi Yatağa attım.
Yorgun Bir günün ardından Gözlerimi yumdum.
----
Alarma Küfürlerimi Yollarayak,Lavobaya Koştum.
Herşeyimi hazırladıktan sonra Okulumda bazı İşlemlere Göz atmam gerektiğini hatırlayarak,Elimi başımın üstüne koyarak İsyankarlarımı Yükselttim.
Üstüme Gri bir kazak Dar bir siyah tayt Giydikten sonra Evden Dışarı attım Kendimi. Kilitledikten sonra Otobüs durağına kadar Yürüdüm.
Hava mis gibiydi,
O Araba!
Gözlerime İnanmayarak Tekrar açıp kapattım,
O piç kurusu burdaydı!
Arkama bakarak Yürüdüğümü, Sert bir bedenin Çarptığını hissettim.
"Dikkatli Ol." Ses Sert Ve kabaydı.
"Asıl sen dikkatli ol, Dikkatli olmuyorsun Ve bana dikkatli Olmamı Söylüyorsun...Utanç Verici."
Bana tip tip bakıyordu.
O sırt! bu oydu Gözlerimi ardına kadar Açarak! Yanından Ayrıldım.
Bu oydu...
Evet Evet oydu...
O sırt şeysi...
Nasılda benzetemedim!
Yine günüme lanet okuyarak Otobüs durağına kadar yürüdüm.
------
Merhabalar!! Yeni bir hikaye! beğenirsiniz umarım. Bazı yanları çok kısa Kestim Affedin!İyi seyirler:)))