de klassenoudste badkamer

1.6K 16 1
                                    

Harry stond aan de rand van het bad van de klassenoudsten. Hij deed zijn kleren uit en ging in het warme water zitten. Hij deed zijn ogen dicht en genoot van het warme water dat over en langs hem heen stroomde, totdat hij een plons hoorde : jammerende Jenny kwam uit een wc pot vliegen en ze dook het water in. 'Hallo Harry' zei Jenny met een verlegen stemmetje, ze zwom naar Harry toe die het schuim naar zich toe schoof. 'Jenny, wat doe jij hier ?' 'ik kan het zelfde aan jou vragen Harry, want jij bent geen klassenoudste' Jenny keek Harry aan, terwijl Harry sprak : ' ja..umm..ik kom hier soms om mijn gedachten te legen' Jenny kwam steeds dichter bij Harry. 'Oh stoute jongen, wrar!-' Harry deinstte achteruit. '- hahahahahahahahaha. Óh Harry, er komt iemand aan' Jenny dook weer gouw een wc pot in. Harry keek licht in paniek naar de deur, toen ging de deur open en zag Harry in de deuropening een jongen met zilver grijze ogen en platinum blond haar staan. 'Pottah, wat doe jij hier ?!' Draco Malfoy deed de deur dicht, terwijl hij naar Harry keek. 'Een bad nemen, dat zie je toch ?!' Harry keek Draco boos en bang aan. 'Uiteraard zie ik dat, ik heb teminste ogen in tegenstelling tot jou, want dit is de badkamer van de klassenoudste !' ze keken elkaar aan. 'Kom jij er ook nog in of ga je alleen maar naar me zitten staren?!' zei Harry ongeduldig. Draco liep naar de andere kant van het bad, hij draaide zich naar Harry toe. 'Omdraaien' zei hij commanderend. Harry keek de andere kant op zoals Draco gezegd had, maar op de een of andere manier vondt hij het sexy dat Draco hem vertelde wat hij moest doen. Draco begon te strippen en stapte het bad in. Ze zaten voor zo'n 5 minuten in stilte tot ze 2 keer een plons hoorden. Foppe de klopgeest en jammerende Jenny kwamen uit een wc pot naar het bad toe zweven. Jenny keek van Draco naar Harry en een grijns verscheen op haar gezicht 'Harry en Draco, mijn 2 favoriete jongens, samen in een bad !' Foppe en Jenny begonnen te lachen. 'Oh, Jenny, vind jij ook dat het tijd is om ze een beetje te plagen ?' 'oh zeker, Foppe, hahahaha' Jenny dook op Harry af, pakte hem vast en trok hem mee door het water richting Draco. 'Hé, hé hé hé, wat doe je! Jenny !' Jenny zette Harry neer op Draco's schoot. Draco en Harry keken elkaar met grote ogen aan. Harry ging gouw van Draco af en keek met rode wangen naar zijn voeten, maar Foppe en Jenny vonden het nog niet genoeg, dus duwde Foppe Draco tot hij tegen Harry aan zat die tegen de muur was gedrukt. Draco en Harry keken elkaar hevig blozend aan in de ogen. Hun gezichten waren zo'n 10 centimeter van elkaar verwijderd, hartslagen en ademhalingen versnelden en bleke gezichten werden zo rood als tomaten. 'Wij gaan weer, bieten koppen' zei jammerende Jenny, waarna Foppe en Jenny weer verdwenen in een wc pot. Draco keek naar Harry's lippen. Zal hij hem zoenen ? Of niet ? Zijn lippen zagen er heerlijk uit om zijn eigen op te leggen, maar misschien is het beter als hij het toch maar niet do- ah fuck it. Nog geen seconde later voelde Harry, Draco's zachte lippen op die van hem. Harry kuste Draco terug met passie. Niemand kon ze meer tegen houden. Draco drukte zijn lichaam tegen die van Harry. Harry's handen gleden door Draco's haar en over zijn lichaam. Draco plaatste Harry op zijn schoot met hun gezichten naar elkaar toe. Tongen gleden over elkaar en handen vlogen over over huid, er werd zacht aan haren getrokken en gekreund. Het kon niet beter, dachten ze beide, maar dat hadden ze mis: Draco voelde al gauw iets stijfs tegen zijn eigen erectie duwen. Draco pakte Harry's erectie en begon hem af te trekken. Het werdt voor Harry steeds moeilijker om stil te blijven. Draco liet hem zo fucking goed voelen. Het duurde niet lang voordat Harry met zijn heupen begon te bewegen. Draco verbrak de kus, waardoor hij een teleurgestelde geluid van Harry terug kreeg. 'Zeg: fuck me Daddy.' Harry slikte: hij vond het geweldig als Draco controle over hem nam. 'Fuck me Daddy.' Harry werd een kreunende zooi toen Draco zijn hand zo snel bewoog als ie kon, terwijl hij overal zachte kussen over Harry's huid plaatste. Draco begon vieze dingen in zijn oor te fluisteren. 'Dr-draco-' 'noem me Daddy,' 'Ohh, Daddy, i-ik ga bijna- aaaahhh, ja, oh, fuck!' met een schreeuw van genot kwam Harry klaar in Draco's hand.' Draco pakte Harry bij zijn heupen en duwde hem tegen de muur aan. Harry sloeg zijn benen om Draco heen. Draco kuste en beet Harry's huid, waardoor Harry kreunend zijn hoofd tegen de betegelde muur aan liet hangen. 'Dat vindt je wel lekker hè ?' zei Draco met een grijns op zijn gezicht. 'Hmm, j-ja,' antwoordde Harry. 'Wacht maar, ik ben nog niet klaar met je. Dit ga je geweldig vinden, baby boy.' Draco stak zijn vinger in Harry's hol. Niet veel later deed hij er nog één bij en nog één, totdat Harry, Draco begon te smeken om hem te keihard te neuken. 'Please, Draco, meer, alsjeblieft,' 'wat is mijn naam?' zei Draco in Harry's oor. 'Daddy, please, fuck me!' 'As you wish, baby boy,' fluisterde Draco in Harry's oor. Draco plaatste zijn harde lul tegen Harry's gat. Toen Draco zijn eikel in Harry's hol duwde, snakte Harry naar adem: eerst was het pijnlijk, maar de pijn zette zich al gauw om in genot. Draco duwde zichzelf verder in Harry. Nu begonnen geluiden ook uit Draco's mond te ontsnappen. Draco bewoog zijn heupen schaamteloos met een snel tempo heen en weer. Nu waren ze beide een kreunende zooi. 'Daddy, ik g-ga bijna-!' 'ooooh, ik ook!' met een laatste, harde zwaai van Draco's heupen en een schreeuw van beide jongens, kwamen ze tegelijk klaar. 'Ik zal het niet erg vinden om zo iets nog een keer te doen.' 'Hetzelfde. Ontmoet me morgenavond bij de Kamer van Hogenood om 8 pm.' Harry knikte. Toen ze weer aangekleed waren, pakte Draco, Harry bij zijn stropdas voor een laatste kus. 'Zie je morgen, Harry,' 'tot morgen, Draco.' Toen Harry zich omdraaide om weg te lopen, sloeg Draco op zijn kont, waardoor Harry zich met een sprong omdraaide. Daar stond ie dan, Draco Malfoy met een grijns. Blozend en met een verlegen glimlach liep Harry weg. Morgen wordt het leuk.

the prefects bathroomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu