Vanessa!!!!

728 50 1
                                    

Ustao sam se s kreveta i otisao u dnevnu sobu. Sjeo sam na kauc i upalio TV. Bile su vjesi i govorili kao i uvijek o politici. Dosli su do sporta.

-(govori voditelj) Mladi brazilski nogometas Oscar priznao svoj ljubavni status. Kaze da je s poznatom pjevacicom Vanessom. Naime znamo i da je Vanessa videna s Neymarom u nocnom klubu. Jer je to bilo samo nocni provod ili nesto vise. Jos se uvijek nezna-

Ugasio sam TV i cuo kako me Anna zove. Ustao sam se i krenuo prema njoj. Usao sam u sobu i vidio Annu kako mi pokazuje da joj treba pomoc. Uzeo sam ju u narucje i stavio u kolica.

"Ovo mi vec ide na zivce?"

"Sto to?"pitao sam ju dok sam joj makivao pramen kose koj joj je bio na licu

"Ova kolica"nasmjesila se i pocela smijat. Usli smo u dnevnu sobu. Ona je bila na mobu a ja sam otvorio vrata jer je netko zvonio. To je bio naravno pametan Dani.

Pustio sam ga u nutra a on je odmah otisao zagrlit Annu.

"Nego nisam dosao zbog toga"govorio je Dani dok se namjestao na kaucu.

"Nego zbog cega?"

"Jer ste culi ono s Oscarom i Vanessom?"

Pokazivao sam Daniu da suti a on me je gledao kao tele u sarema vrata.

"Sto mases rukama kaj ces poletit?"rekao je Dani a Anna je prasnula u smjeh. Pokauao sam Daniu da pode samnom. Ustao se i usli smo u kuhinju.

"Zasto si me doveo ovdje?"

"Nemoj pricat o Oscaru i Vanessi pred Annom"

"Pa mogao si mi prije rec"

"A mogao sam. Ali nisam. A ljudi koji su oko mene su glupi"

"Ti zelis rec da sam glup?!!!!"

Zamahnuo sam rukom i usao u dnevnu sobu. Anna je jos uvijek umirala od smijeha.

Sjeo sam na kauc.

"Nego skvadro ja odlazim imam nekakvih obaveza"

"A kojih?"

"Nasao sam si curu"rekao je ponosno

"Uuuu a koju?"

"Nije vazno aj bok"otvorijo je vrata i otisao. Ja sam uzeo Annu u narucje i stavio na kauc. Ja sam sjeo pokraj nje i priblizio joj se.

"Neces valjda?"pitala me je s onim njezinim pogledom "da se nisi osudio"

"Pa razmisljao sam"poljubio sam ju u vrat a ona me je lagamo lupila po prsima

"Perverznjaku"

"Ti ces mene zvat perverznim"nasmjesio sam joj se i poceo ju opet ljubit

Zavibrirao mi je mob. Dobio sam poruku od trenera da moram danas se vratit u Barcelonu. Ugasio sam mob i vratio ga u dep. Potapsao sam Anninu nogu.

"Cinise da danas idemo nazad u Barcelonu imam vaznu utakmici s Celzijem"

"Dobro"poljubila me je u obraz a ja sam poceo spremat stvari.
Nekoliko sati prije utakmice

Anna je pocela nesto malo micat nogama. Ja se trenutacno nalazim u svlacionici i spremam se za tekmu. Shakira bi trebala doc s Annom. Dani ko uvijek bi trebao doves novu djevoju. I da prekinuo je s onom u Hrvatskoj jer je skuzila da je Dani glup XD. Poceli smo izlazit i krenut prema hodniku. Vidio sam Oscara ali nisam obracao paznju na njega. Izasli smo na teren i vidio na klupi Chelzija Vanessu. Ignorirao sam ju i poslao pusu Anni koja je bila na trbinama. Utakmica je pocela.

GOTOVO!!!NASTAVAK U SUBOTU. HVALA NA 6 VOTEA STO NIJE PUNO MI ZNACI. HVALA SVIMA KOJI CITAJU.

Slucajan susret  ZAVRSENAWhere stories live. Discover now