Son Kez
Teşekkür kısmını hemen diğer bölüme yollayacağım lütfen okuyun ^_^
Son kez oy ve yorum
Önceki bölümlerde eğer oy vermediğiniz bölümler varsa lütfen dönüp verin🥰
Keyifli Okumalar ♡
2.5 yıl sonra
Jungkook'tan...
Arabayı şirkete park etmek üzereyken çalan telefonum ile gözlerimi devirdim çünkü arayanın kim olduğunu tahmin edebiliyordum. Telefonu açmaya çalışırken vitesi çekmiş ve arabayı park etmiştim.
Arayan tabi ki tahmin ettiğim gibi, Ae cha'ydı.
Telefonu kulağıma götürürken kemerimi açmıştım. "Ne oldu gene Ae Cha?"
Bıkmış bariz belli sesimle konuşurken telefondan Ae Cha'nın çaresiz sesi geldi. "Sunbae biliyorum bu 5. arayışım ama artık gerçekten susmuyor. Yemeğini verdim, altını temizledim ve uyuması için elimden geleni yaptım ama çatlarcasına ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım." Konuşmaya çalışırken Kaya'nın ağlama sesleri gelince yüzümü buruşturdum. O çaresizce ağlayınca ondan uzak olup bir şey yapamamak canımı sıkıyordu.
Kafamı arkaya atıp oflarken aklıma şuanda yapabileceğim hiç bir şey gelmemişti. "Ae Cha bebeklerden anlarım diyip bakmayı kabul eden sensin ve 4.günde bunları diyorsun. Ben daha yeni şirkete geldim. Eve şimdi geri dönsem bile bu en az 1 saat sürecek. Sadece 3 saat kadar idare etmen lazım, sonra ben geleceğim zaten."
"Sunbae saygısızlık olarak veya akıl veriyor gibi algılama ama annesini özlüyor sen ne yapabilirsin ki?" Söyledikleri ile dibine kadar haklıydı ama yapabileceğim bir şey yoktu. "Ama annesi burada değil. İşte bu yüzden devreye sen giriyordun Ae Cha. Yani lütfen sabret ve Youtube'da baby shark şarkısı açarak dikkatini dağıt. Zaten sonra uykuya dalacaktır tamam mı?"
Beni isteksizce onaylayınca telefonu kapattım ve kafamı sağa sola sallayarak arabadan inip kilitledikten sonra şirkete giriş yaptım. Bir kaç evrak işlerim vardı şirkette. Ayırca solo şarkım için Yoongi Hyung ile çalışmamız vardı.
Namjoon, Jin ve Hoseok Hyung askere gitmişlerdi. Onlar döndükten 1 yıl sonrada Jimin Hyung, Tae hyung ve ben askere gidecektik. YoongiHyung ise 2 yıl önce Song ra noona'yı doğuma götürürken yolda bir kaza olduğu için fiziki tedavi alması gerekmişti, bu nedenle o askere gitmekten muaf olmuştu.
Neyseki şu anda durumu iyiydi ve bizimle önümüzdeki yıl askere gitme ihtimali vardı.
Çalışma odamıza ulaştığımda Tae hyung'u bilgisayarda among us oynarken bulmuştum. Kendini o kadar kaptırmıştı ki gelen beni fark etmeden oyuna bağırarak bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Resmen Mert'le aynıydı. Kafamı umutsuzca salladım. Kim bu adamın önümüzdeki yaz evleneceğine inanırdı?
Random.
Kendimi rahat koltuğa bıraktıktan sonra ifadesiz bakışlarımla odayı inceledim. Hayat şu sıralar çok boş geliyordu ve bunu çözecek insan şu anda çok uzaktaydı.
Bunları düşünmeyi boşverip masaya benim için bırakılmış olan dosyaları alarak tekrar koltuğa oturdum ve ceketimden tükenmez kalemimi alarak kapağı açtım. Yenileme sözleşmemiz yollanmıştı. Ve imzalayıp parmak izimi bastırmamız isteniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
أدب الهواةTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...