DEHŞET
•Yeni bir gün başlamıştı, Alya kalkar kalkmaz rüyasını unutmadan en yakın arkadaşına anlatmaya başlar:
Rüyamda bir erkek sahte ve gizli bir hesaptan bana "Selam" yazmıştı, bende ona "Selam" yazmıştım onun konuşması pek hoştu, biraz konuştuktan sonra bana ikimizin artık sevgili olduğumuzu ve ona karşı gelirsem beni öldüreceğini söylemişti.
Bende bir şey olmaz en fazla ne olabilir ki dedim ve ona karşı çıktım dedim ki "Ne alaka biz sevgili olamayız seni bile tanımıyorum! Sen her önüne gelene sevgiliyiz dememelisin!".
Ve yaklaşık bir saat geçti, evimde tek başıma Harry Potter serisini izlerken evde ayak sesleri duymaya başladım, ben korkmuştum ve en güvenli odaya gidip kapıyı kilitleyip camları kapattım fakat çok geçti.. arkamdan beni bıçaklayarak öldürmüştü.
Böyle bir rüya gördüm. Umarım gerçekleşmez.Arkadaşı yani Eray rüyasını dinleyip Alya'ya bunun bir mesaj olabileceğini ve hayatını nasıl geçiriyorsa hiç bir değişiklik yapmadan devam etmesini ve yapmadığı şeyleri yapmamasını söyledi.
Tam o an Alya'ya Instagram uygulamasından bir bildirim gelmişti:
!burada yazacağım hesaplar örnek hesaplardır!
gizlikullanici: Selam.
alya_alya: !mesaja görüldü atar ve hiçbir şey yazmaz!Devamı ikinci sayfada olacaktır!
Beğendiyseniz kitabıma oy verip beni takip edebilirsiniz! 🌵
Eğer bu bölümde yazım hatası varsa yorumlarda bildirebilirsiniz! 🤍İkinci bölümü en yakın zamanda paylaşacağım! 💿🥥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dehşet
HororO sakin gece, ikili aralarında mesajlaşıyordur. Aniden bir mesaj gelir, gizlikullanici: Duydum ki bu gece evde yanlızmışsın.. Belki de o gece düşünüldüğü kadar sakin değildir?