12. Bölüm

912 43 34
                                    

Butch: Kazanan kişi....

🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Selamlar....

Bu aralar fazla aktif diyildim bilirsiniz işte dersler ödevler falan filan derken zaman bulamadım..
Şuan bu bölümü gecenin 2 sinde yazıyorum geceleri bana ilham geliyor sanırım..

Neyse devam edelim...

*********************************

Butch: Kazanan kişi kaybeden kişinin istediği bişey i yapıcak

Buttercup karşısında sırıtan çocuğa bakıyordu ve içten içe böyle olacağı belliydi diye düşünüyordu

Buttercup: Dur dur DUR! Ahh biliyordum bir Ruff tan başka ne beklersin ki!!

Butch: Ayıp ediyorsun sadece masum küçük Bi iddia hem sen rekabet etmeyi seversin yanılıyormuyum?

Buttercup: Tamam ben varım eğer ben kazanırsam 1 gün boyunca kölem olucaksın

Butch: Ama eğer ben kazanırsam....

Butch sözünü bitirmeden sırıtmaya başladı aklından sinsi düşünceler geçiyordu

Buttercup ise ona şaşkınca bakıyor ve cümlesini tamamlamasını bekliyordu

Butch un cümlesini tamamlamayacağını fark eden Buttercup merakla sordu "Eğer sen kazanırsan????"

Butch : İşte bunu yarıştan sonra öğreniceksin prense----

Butch cümlesini tamamlamadan yutkundu çünkü Buttercup ona ölümcül bakışlar atıyordu...

Buttercup: Beni blossom dan kurtarmış olman sınırları zorlayabileceğin anlamına gelmez! Eğer ölmek istemiyorsan kapa çeneni!!!!!

Butch tırsmıştı ama tırstığını belli etmek istemiyordu korkuyla "T-t-tamam sakin ol sustum" diyebildi sadece...

* * *

Blossom hala Buttercup ı arıyordu..
Ama bulamıyordu sanki yer yarılmıştı Buttercup ta içine girmişti...

Zaten iyice utanmıştı..

Yılan kelimesinden sonra çığlık atmıştı ve herkes ona şaşkınca bakmıştı.

"Ne kadarda utanç verici" diye geçirdi içinden..

Buttercup ı birazdaha aradıktan sonra pes etti ve şehir kütüphanesine doğru ilerlemeye başladı...

Uçmuyordu çünkü üzerinde pembe bir elbise vardı zaten uçmakta istemiyordu....

Yolda ilerlerken hayellere dalmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yolda ilerlerken hayellere dalmaya başladı...

Ne mi düşünüyordu

O gün Brick in yüzündeki ifadeyi...

Brick le hep tartışırdı ve her seferinde birbirlerine ağır laflar söylerlerdi.

Bloss artık alışmıştı.... Ama... Ama O gün Brick gerçekten üzgün görünüyordu....

Blossom, Brick in üzüldüğünü hiç görmemişti. Brick hep ukalaca sırıtırdı... Ama o gün gerçekten üzgün ve sinirli görünüyordu...

Bloss a göre Brick in Bi kalbi yoktu......... Yoksa varmıydı.......

Blossom un düşüncelerini Bi korna sesi böldü...

Blossom Bi anda etrafına baktı ve nerde olduğunu anladı.....

Yolun ortasındaydı ve bir araba tam üstüne doğru geliyordu.....

Blossom şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırdı eli ayağına dolandı araba gittikçe yaklaşıyordu...

Blossom bunun son saniyeleri olduğunu düşünmeye başlamıştı..

Uçmayı deniyordu ama uçamıyordu..

Her şey Bi anda oldu....

Selam canlarım

Bu bölümü beğendiniz mi lütfen yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın...

SEVİLİYORSUNUZ...

💙💚❤️

DÜŞMAN AŞK (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin