hoofdstuk 4

3K 124 15
                                    

zullen we een film gaan kijken?

Ja is goed ik heb pas een nieuwe film gekocht. Ik kijk Jesse aan. Toch geen horor hé? Jesse begint te grijnzen en Zoë en ik beginnen te gillen.

NEEEE GEEN HOROR HAHA!

Aahw pliess. Jesse kijkt me met zijn schattige puppy oogjes aan.

Okey vooruit maar als hij te eng word zijn we weg. Ik kijk Zoë aan en ze stemt in.

Je mag ook wel tegen mij aan kruipwn hoor. Zegt jesse.

Jaa hallo, en ik dan. Zoë kijkt sip voor zich uit.

Jij mag ook wel tegen me aan kruipen hoor lief zussie.

We starten de film op en ik kruip dicht tegen jesse aan. Bij somige stukken kruip ik dichter tegen Jesse aan.

Jesse begint te grinniken.

What is er?

Haha ik ziet hier met 2 meiden tegen me aan omdat ze bang zijn.

We schieten alle 3 in de lach en kijken de film daarna verder af.

Als de aftiteling in beeld komt probeer ik op te staan, maar Jesse houd me tegen.

Jesse laat me los ik wil naar huis ik wil gaan slapen.

Je mag ook wel hier slapen, dan kom je een keer bij mij slapen inplaats van bij Zoë. Jesse begint te grijnzen.

Ik kijk Zoë aan.

Van mij mag het hoor.

Ik omhels Zoë. Je bent een schat!

Weet ik toch! We schieten allemaal in de lach.

Als jullie het niet erg vinden ik wil gaan slapen, dus als het kan mijn kamer uit. Zoë geeft me een knuffel en Jesse en ik lopen de kamer uit richting Jesse's kamer.

Jesse ik heb geen kleren bij, ik ga even naar Zoë kleren halen. Jesse houd me tegen.

Maak haar maar niet wakker leen maar kleren van mij. Jesse pakt een sport broekje en een shirt uit zijn kast en geeft die aan mij. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Als ik terug kom zie ik jesse al op bed liggen. Ik ga naast hem liggen en hij kruipt dicht tegen me aan. Ik voel zijn sixpack.

Wie zegt dat je daar aan mag komen?

Ik. Ik ga weer over zijn sixpack.

Lisa stop het kieteld. Jesse begint te lachen. Ik ga boven op hem zitten en begin hem nu echt te kietelen. Jesse begint te schateren van het lachen. Hij rolt om en nu begint Jesse mij te kietelen ook ik lig helemaal dubbel.

Opeens gaat de deur open en staar Zoë shagarijnig  bij de deur.

Kunnen jullie ophouden met lachen ik probeer te slapen.

Ik loop naar Zoë toe en geef haar een knuffel. Ga maar weer lekkerslapen brompot, we zullen geen herrie meer maken.

Zoë loopt de kamer uit en ik ga weer in bed liggen tegen jesse aan. Jesse ik ga slapen. Jesse geeft me een zoen en na die zoen vallen we allebij in slaap..

**********
Hey,
Allemaal super bedankt voor het lezen.
Ik probeer steeds sneller te posten maar ik heb het best wel druk.
Comment wat je van het verhaal vind en wat er misschien beter kan.

Xx J

verliefd op de broer van mijn beste vriendin?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu