Nisa Selin Elidemir
Cenazeden çıkmış eve geçiyorduk .
Emir:Ya beni stüdyoya atsanıza akşamki çekime yetişmem lazım.
Selin:E yemek yeseydik.
Emir: Maalesef güzelim.yedi gibi çekim başlıyor altıda orda olmam lazım evden stüdyo kırk dakika zaten e saat de dört.
Başımı sallayarak onayladım.Barış da arabayı stüdyoya sürdü.Emiri uğurlamak için arabadan inecekken gerek olmadığını söyledi ve gitti.Biz de eve geçtik.Saat beşe geliyordu nurgül teyzelerde bizimle cenazeye gelmişlerdi biz de istemeye istemeye yemeğe davet ettik .İstemememizin sebebiyse çok açık bence...
Ben mutfağa geçmiş yemek hazırlarken onlar da salonda oturuyorlardı.Ama sudenin yokluğumu fırsat bilerek sürekli barışa yanaşıyordu bunu duyuyordum . Barışı mutfağa çağırınca hemen kalktı bunu bekliyormuş yavrum.
Barışla beraber yemeği hazırlayıp masayı kurduk . Ben barışın yanına otururken Sude önce davranıp yerime geçince sinirle barışın karşısına oturdum. Yanımda oturan lale durumu anlamış olacak ki lafa girdi.
Lale:Ya barış yer değiştirelim mi .Arkadan çok esiyor.
Barış da minnet dolu bakışlarını laleye göndererek yanıma geçti. Sude buna bayağı bir bozulsa da birşey diyemedi.
Yemekten sonra nurgül teyzeler kalkınca biz de mutfağı topladık ve salona geçtik bugün ilk bölüm vardı masterchefin Emir yarışma hakkında hiç bir şey anlatmıyordu .Sadece televizyondan gördüklerimizdi yani.
Önce eski yarışmacılar gelip önlükleri taktılar Emire önlüğü Aleyna takınca lale gerilmişti ama Emir zaten misafirliğe zorla götürülmüş çocuk gibi duruyordu.
Sonrasında kaptanlık oyunu oynanırken tulumba tatlısı yapacaklarını söylediklerinde benim ümidim zaten kalmamıştı artık . Emir hayatında tulumba yapmamıştı oflayarak arkama yaslandım.Oyunun sonunda tahmin ettiğim gibi Emir alamamıştı ama en azından bitirmişti kaptan Tanya olduğund karşı takım kaptanı olarak da ayyüceyi seçmişti . Takımına ilk seçtiği kişiyse Emir olmuştu ben gülümseyerek izlemeye devam ederken lale ve barışın da benden farkı yoktu . Barışla emirin birbirine bu kadar bağlı olmaları içimi ısıtıyordu. Çok güzel bir aile olmuştuk biz ve bu mutluluğun bozulmasına izin vermeyecektim.
Bölüm bittikten sonra yarının fragmanını da izleyip yatmaya gittik.
Selin:Sevgilim sen geç ben üstümü değiştirdim geliyorum.
Barış: tamam güzelim.
Ben odama geçtip pijamalarımı giyindim ve barışın yanına geçtim
Odaya girdiğimde barış üstünü çıkarmış uzanıyordu ben de gidip yanına kıvrılınca o da gülümseyerek bana sarılınca huzurla uykuya daldım.