★37- I'm sorry! (2 Broke Girls AU)★

237 15 42
                                    

Ön Bilgi: 2 Broke Girls'ten ilham alınarak yazılmıştır.

•••

Clarke önlüğünü düzeltip çalıştığı kafeye girdi.

Girişte oturan yaşlı adama selam verdi. "Selam Thompson."

Adam ona bakarak ıslık çaldı. "Yine çok güzelsin Griffin."

Clarke ona göz devirdi.

Ardından mutfak kısmına doğru ilerlemeye başladı.

O sırada mutfaktan çıkan bir kız gördü.

Üzerinde Clarke'ın önlüğünün aynısından vardı. 7 aydır bu önlüğü giyen Clarke dışında kimse yoktu. Hardal tonlarında, kırmızı yakalı bir kıyafetti.

Ve siyah saçlı, bu cılız kızın üzerinde pek güzel göründüğü söylenemezdi.

Kız onu gördüğünde aşırıya kaçan bir coşkuyla yanına koştu. "Hey! Octavia ben! Yeni garsonum."

Clarke kıza alaycı bakışlar attı. "Hey, hey, hey. Öncelikle sakin ol. Ve sonra da bana seni işe alan kişiyi söyle."

"Tabiki Han aldı. Hani şu kısa boylu, tombul, Koreli çocuk." Dedi kız sırıtarak.

O sırada Octavia'nın tasvir ettiği adam kapıdan içeri girdi.

Clarke adama gözlerini kısarak baktı. Ardından Octavia'ya döndü. "Beni burada bekle." Deyip Han'ın yanına koştu.

"Selam Clarke." Dedi Han sırıtarak.

Clarke göz devirdi. "Neden bu kızı işi aldın? Burayı kendi başıma idare edebilirim Han."

"Ben buranın sahibi olarak kararları verebilirim. Hem bu kız garsonluk okumuş. -tabi öyle bir şey varsa- Senin aksine." Dedi Han garip Kore aksanıyla.

Clarke derin bir iç çekti. "Bunun intikamını alırım Han." Dedi.

Ardından tezgahta bekleyen Octavia'ya yaklaştı.

Tezgahtaki ketçapları işaret ederek konuştu. "Ketçapları birleştir." Dedi.

Kızı test etmek istiyordu. İçinden bir ses kızın yalan söylediğini söylüyordu.

Kız iki ketçap şişesini eline alıp yanyana koydu. Ardından diğerlerine de aynı şeyi yaptı. Tüm şişeleri yan yana dizince kafasını kaldırıp ağzı açık onu izleyen Clarke'a sırıttı. "Mükemmelim değil mi?"

Clarke 5 karış açık ağzını zorla kapatıp derin bir nefes aldı. "Garsonluk falan okumadın. Kimsin sen?"

Octavia'nın gözlerindeki neşe kayboldu.

"Tamam... Haklısın garson falan değilim. Octavia Blake be-"

"Tüm şehri dolandıran Aurora Blake'ın kızı Octavia Blake mi?!" Diye böldü Clarke onu.

Octavia göz devirdi. "Bak gerçekten bu işe ihtiyacım var. Hiç param kalmadı. Polisler her şeyimi götürdüler. Abim de çok sinirli..."

𝘉𝘌𝘓𝘓𝘈𝘙𝘒𝘌 || 𝙊𝙉𝙀-𝙎𝙃𝙊𝙏Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin