-KÜÇÜK KADIN-

18 3 0
                                    

Merhaba canlarım yine ben, bu bölüm baya gecikti. Sebebi ise sınavlara hazırlanmam, bu sefer ki bölümde biraz daha sizler için yoğunlaşarak yazıcam. Umarım ki beğenirsiniz ve vote ve yorumlarınızı kitap hakındaki düşüncelerinizi benden esirgemezseniz sevinirim seviliyorsunuz 🖤

Medyada:AKIN 🥀

Ve daha ne olduğunu anlayamadan dudakları dudaklarımla buluştu...

O kadar yoğun ve istekle öpüyordu ki, ondan ayrılmak için çırpındığımda beni kendine daha çok bastırdı. Adeta dudaklarıma işkence ediyordu, artık dayanacak gücüm kalmadığında sadece o öpücüğe ittat ettim ve öpmesini engellemedim.

-"Beni deli ediyorsun küçük kadın."

-Nasıl yani anlamadım?

-"İki senedir peşindeyim ve her bir gün beni daha çok kendine bağlıyorsun."

-"Daha açık konuşurmusunuz Hocam."

-"Ve hala bana HOCAM diyorsun."

-"Ne dememi bekliyorsunuz hocam allah allah aşkım falan deme mi, bekliyorsanız daha çok beklersiniz ve az önceki o yaptığınız şeyi ben müdüre bildirmeden bir daha tekrarlanmasa iyi olur, ve ben bugün burda yaptığınız şeyi unutiym."

Bunu dememle yüzündeki mimikler bir an gerildi ve tekrar öptü beni bu sefer kısa ama içimin titremesine sebep olan bi öpücüktü.

-"İç ses kız öyle ölmez gel aslan parçası rahat ol kızın kalbini yerinden sök al gitt."

Ve bir anda yüzünü yüzümden ayırmadan konuştu.

-"Sana aşığım anlamıyor musun hala kadın seni her gördükçe içimi bi acı sarıyor, güzelliğine biri görür de vurulur diye ödüm kopuyor, her türlü bana acı veriyorsun ama bu acıyı içinde sen varken çok seviyorum."

-" Bundan sonra benden uzak dursanız sizin için daha iyi olur."

Dedim ve arkamı dönerek yürümeye başladım.

-"Hiç sanmıyorum gece asıl şimdi başlıyor dedi arkamdan."

Dediğine aldırmadan adımlarımı hızlanırdım ve eve geldim ne ara eve geldiğimi hatırlamıyorum annem yemek için çağırdığında babamın olmadığnı fark ettim.

-"Anne babam nerde."

-"Onun işi varmış bugün adanaya gitti 2 güne kadar gelirmiş ."

-"Hm anladım."

-"Eee okul nasıl gidiyor."

Aklıma o geldi ama anneme hissetirmedim.

-"İyi annecim."

-"Kızım şu sofrayı topliym babanın aldığı Cd izleyelim."

-"Olur anne."

Sofrayı toplayıp içeri gidip Cd açmaya çalıştım ve açıldı annemle biraz film izledikten sonra odama çıktım ve uyumaya karar verdim.

Bugün dudaklarım ve gözlerim bana ihanet etti ama bir daha ASLA bu olmıycak...

Ertesi gün...

-"Gece kızım yine geç kalıyorsun okulaaaa."

-"Bu gün gitmiycem anne."

-"Noldu kızım hasta mısın yoksa."

AŞKIN RİTMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin