Doktor:Tebrikler Nisa hanım on altı haftalık hamielsiniz.
Nisa"Ne!"
Elim istemsizce karnıma giderken gözlerimden yaşlar aktığını hissedyordum .Ece çığlık atarak bana sarılırken ben tepkisizdim. Sevdiğim adamdan bebeğim olucaktı . Şuan içimde bir bebek vardı bizim bebeğimiz....
Eve geldiğimizde hepimizin ağzı kulaklarındaydı.
Enes:Kızım ne ara yaptınız siz bu çocuğu iki aydır barış yok zaten.
Ece:Enescim bebek dört aylık yani nolduysa düğün gecesi olmuş.
Onlar böyle konuşurken ben kızarmaya başlamıştım bile.
Flashback
Düğün bitmişti ve barışla beraber evimizin kapısındaydık. Kapıyı açıp içeri girecekken barış beni durdurdu.
Nisa"Noldu"
Bişey demeden bir anda kucağına alınca gülerek başımı boynuna gömdüm. Yatak odasına ilerledikçe kasıklarıma bir sızı saplanıyordu. Barışın kucağında yatak odasına girince beni yavaşça yere bıraktı iki elini belime sararak alnını alnıma yasladı.
Barış"Evlimiyiz şimdi biz. "
Nisa"Memnun değilsin sanırım "
Gülerek dudaklarıyla alt dudağımı kavrayınca ben de onun üst dudağını kavradım . Deli gibi öpüyorduk ikimizde, o sırada üzerindeki ceketi çıkartmıştım bile.
Ayrıldığımızda gömleğini de çıkarıp boynuma sokuldu orda bir süre nefeslendikten sonra boynumu öpmeye ısırmaya başlayınca ben de hafif hafif inliyordum.
Boynumu bırakıp arkama geçince gelinliğin iplerini çözmeye başladı parmaklarının değdiği her yer yangın yeriydi sanki . İpleri çözmeyi bitirince gelinlik vücudumdan kaydı ve alt iç çamaşırımla kaldım. O hala arkamda sırtımı öpüyordu. Önüme gelip yeniden dudaklarıma yapılınca belimden tutup kaldırdı beni ben de bacaklarımı beline doladım . Hafifçe yatağa bırakıp ağırlığını vermeden üstüme çıkınca dudaklarımdan boynuma indi dudakları izler bırakarak emiyordu. Boynumdan göğüslerime ve kasıklarıma indi . Sonra dudaklarını çekip başını başımın hizasına getirince yeniden dudaklarıma saldırdı. Benim ellerimde onun kemerini çözmekle meşguldü,kemeri çözüp bir kenara atınca pantalonunun düğmelerini de açıp çıkarmaya çalışırken onun da bana yardımıyla çıkarabilmiştim.
Artık ikimiz de alt iç çamaşırlarımızla duruyorduk o yeniden kasıklarıma doğru öperek geldiğinde orda durdu ve izin ister gibi yüzüme baktı gözlerimi kapatıp başımla onu onaylayınca üzerimde kalan son parçayıda çıkardı . Şuan tüm benliğimle karşısındaydım .
Sonra kendi üzerindekini çıkarınca içime girmeden bana baktı.Barış:Sevgilim . Yapmak zorunda değiliz.Canın acır.
Başımı iki yana sallayarak
Nisa: Senin olmak istiyorum ...Herşeyimle.
Gülümseyerek içime girince artık tamamen ona aittim. İlk başlarda canım ne kadar yanda da sonrasında bu acı zevke dönüşmüştü.
Yorulup yanıma yatınca üzerimize yorganı çektik ve başımı göğüsüne yaslayıp kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım.
Flashback Son
Düğün gecesi aklıma gelince daha da kızarmıştım.
Bebeğimizin cinsiyeti henüz belli değildi aslında normalde 4 aylıkken gösterirlermiş ama bizimki göstermemişti işte. Barışa söylemek için sabırsızlanıyordum ama telefonda falan da haberi olsun istemiyordum o yüzden bekliycektim hem eğer finale kadar giderse ki gideceğinden eminim o zamana kadar bebeğimiz de yedi aylık olacak ve kendini iyice belli edecekti.
Ece elinde kahveyle gelince alacakken Enes engel olmuş ve alamamıştım.
Nisa:Yaa .
Enes:Ne yaa .hamilesin sen yok sana kahve meyve suyu iç sen.
Nis:Ya ben hamileyim bebek değil.
Enes:Sen olmaya bilirsin ama içindeki bebek.
Diyp göz kırptı ve Ece'nin elindeki kahveyi aldı.
Ben de ellerimi göğüsümde birleştirip arkama yaslandım sonra içimdeki küçücük beden aklıma gelince gülmsemeye başladım .
Barış|
|İki hafta sonra|
İki buçuk ay geçmişti ve ben iki haftadır nisayla konuşamamıştım. Çünkü iki haftadır iletişim ödüllerini kaybediyorduk bugün yine bir iletişim ödülü vardı ve artık kazanmamız gerekiyordu bu iki haftada Aycan bana iyice yanaşmaya başladı ve bunların yayınlanmamasını dua etmekten başka yapacak birşey yoktu.
İletişim ödülüne gitmek için teknelere bindik ve oyun alanına gittik.
Eveet .
Bölümü burda kesmek zorunda kaldım çünkü devam etseydim çok uzun olacaktı . Bugün başka bölüm gelmez maalesef.
Bu arada malum kısım nasıl olmuş.....
Medya-gelinlik