Merhaba sevgili okuyucularım. Bu yeni yazmaya başladığım bir hikayem. okuyup vote veya hikaye hakkında yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Sizleri çok seviyorum iyi okumalar..
Merhaba ben Turkuaz Ulubay,17 yaşındayım okula gitmem gerekirken evde okuyorum herneyse. Hiç arkadaşım yok öyle yakın olduğum biri falan bu yüzden babam sağolsun arkadaşlarının çocuklarıyla arkadaş oldum aman ne güzel (!)
Babamın küçüklükten beri bir ortağı var Selim amca, onun oğlu Anıl hariç, yakın arkadaş sayılırım tabi bir kız ve erkek ne kadar yakın olabilirse bizde ancak öyleydik.
Babam mafyadır. Hatta Ankara'nın en büyük mafyalarındandır. Annem beni doğururken ölmüş, ama ben buna inanmıyorum bana göre babam ve düşmanlarından kurtulmak için yalan söyleyip kaçtı çünkü annem bir mezarı bile yok yani ben bulamadım babamın aksine.
Çok zenginizdir ama hiç huzurumuz yoktur, babam çok korumacı biri olduğu için nerdeyse evden dışarı çıkamıyorum, beni ancak Anıl kurtarıyo buradan yoksa babam çıkmama izin vermiyor.
Telefonuma gelen mesajla aniden yerimden sıçradım, Yok yani ben tam düşüncelere dalıcam niye mesaj atıyorsun belki düşüncelerimle uykuya dalıcam canım sıkkın belki hiçmi düşünmüyorsun. Kendi kendime düşünmeyi bırakıp mesaja bakma kararı aldım.
Gönderen kişi; Yanıl ;D
Hazırlan fıstık seni almaya geliyorum birlikte dışarı çıkarız.
Yanıl benim Anıl'a taktığım bir takma ad şu sıralar hayal gücümü çok kullanıyorum da ondan.
Gönderilen kişi; Yanıl ;D
Bilmiyorum Anıl hiç dışarı çıkasım yok, aslında varda canım çok sıkkın hiç dışarılık havamda değilim.
Gönderen kişi; Yanıl ;D
Kapıyı aç geldim.
Diye mesaj attığında hemen uzandığım yerden kalktım ve kapıya doğru koştum. Tabi bu koşuşum odamın kilitli olduğunu görene kadardı çaktırmayın. Kapımı niye kilitlemişlerdi yine ya.
Odamın kapısına vurmaya başladım "Açıııın beniii" diye ama sonra hiçbir işe yaramadığını farkedince kapının arkasında resmen tepinmeye başladım "açııın benii bakın sizi babama söylersem kötü olur işinizden olmak istemiyorsanız açın şu kapıyı!" diye bağırmamı devam ettirirken bir yandanda kapıya işkence ediyordum.
Yazık güzel kapıydı oysaki.
Vurmayı bırakıp babamı aramaya karar verdim, belki ikna ederdimde çıkardım burdan kim bilir. "Alo baba" dedim hemen açar açmaz "birşeymi oldu kızım" dedi tabi tabi sen bilmezden gel ama bana sökmez bu numaralar da senin haberin yok. "Baba benim odam niye kilitli?" Diye sitem ettim. "Kızım bugün dışarı çıkmanı istemiyorum Anıl'la biryerlere gitmeni de istemiyorum o yüzden kilitli" dedi sert bir şekilde. Bu mafya ayakları bana sökmez demek yemedi tabi ama bende kendime göre savunma taktiklerim vardı. "Baba Anıl aşağıda beni almak için geldi söyle adamlarına bıraksınlar beni, çok sıkıldım bari izin verde yüzünü göreyim" dedim. Bu kadar uzun cümle kurmayalı uzun zaman olmuştu.
"Hayır izin vermiyorum çok görüşmeye başladın bu çocukla ona karşı birşeyler hissetmene izin vermiyorum" dediğinde ağzım açık kaldı. Benim resmen hissizleşmemi istiyor bu adam ya çıldırıcam. "Böyle birşeye sen karar veremezsin ben karar veririm ve ayrıca Anıl görüşmememizin verdiğin tek arkadaşım bırakta oda benle kalsın" dedim sonlara doğru kısık çıkan sesimle "Turkuaz uzatma izin vermiyorum konu kapandı Anıl'a da söyle gitsin oda cezası veriyorum sana" dedi ve yüzüme kapattı telefonu.
Yüzüme kapattı.
Üzgünüm baba sen istedin bunu sıkıldım artık ve istediğimi yapma zamanım geldi.
Gönderilen kişi; Yanıl ;D
Babam oda cezası verdi anlıayacağın dışarı çıkamıyorum. Ama sana bir teklifim var benim için herşeyi yaparmısın?
Gönderen kişi; Yanıl ;D
Korumalar beni içeriye almadığında farketmiştim zaten. Buda sorumu Turkuaz tabiki yaparım teklifin ne?
Dedi. iyi bari çok çok idama çarptırılırız babam tarafından çokta birşey olmaz yani bir diğer tarafı ziyaret etmiş oluruz.
Gönderilen kişi; Yanıl ;D
Beni kaçır. Birkaç günlüğüne babama ceza vermek amaçlı yapıcam bunu. Babama kızgınım telefonumu kapatıcam şimdik 10 dakika içerisinde benim odamın olduğu tarafın dışarısında ol, o tarafın duvarından atlıycam, bana şans dile Gazabımız mübarek olsun..
Hemen mesajımı yollayıp telefonumu kapattım. Yaptığımız şeye babam çok kızıcak ama olsun en azındna tepkimi anlar. Hemen en küçük valizimi alıp içine birkaç tane kıyafet, iç çamaşırı ve birkaç tane toka ve şarj aletimle tabletimi koyup kapattım. Üzerime tayt ve salaş bir kazak giyip saçımıda tepeden topladığımda hazırdım.
Yatağa yastıkları dizerek uyuyormuş gibi bir görünüm verme çabasına girdim, başarılı olabildim mi peki hayır tabiki olamadım. Bu yastık olayını takmamaya karar verip dolabımın en alt çekmecesindeki çarşafları birleştirip camdan sarkıtıp inme planlarım vardı.
Daha önce tırmandım mı? Hayır.
Nasıl bir deneyim olduğunu biliyormuyum? Hayır
Sakarmıyım, yani becerebilirmiyim? HayırGaliba şans pek benden yana gitmiyordu ama yinede herşeyin filmlerdeki gibi gitmesini istiyordum, en azındna sağ salim aşağıya inmek istiyordum.
Valizimi atarsam çok ses çıkıcağını bildiğimden çarşafın en ucuna onu bağlayı yere indirdim sonrada etrafta kimsenin olmadığını görünce bende inmek için çarşafın ucunu yatağıma bağladım ve camdan dışarı çıkıp çarşaflardan tutunmaya başladım.
Sağ salim inmeyi başardığımda yani son 2 metre kala kendimi attığımda ilk defa şansın bendne yana olmasına şaşırmıştım.
Valizin kola takma kısmından koluma geçirip ellerimde oluşan sızıya bakarak yürümeye başladım. Pardon ben yürümeyemi başladım dedim yani birine çarparak yere düştüm demek istemiştim. Ne ben birine mi çarptım!
Hemen olduğum yerde ellerime baktım, çok fazla kızarmışlardı oysaki filmlerde hiç öyle olmuyordu kız sağ salim kaçıyordu tabi benim aksime ben daha birine çarpmıştım ve hala çarptığım kişiye bakmak yerine elime bakıyordum, buda benim nasıl bir manyak olduğumu gösterir heralde değil mi?
Kafamı kaldırmaktan korkuyordum ama kaldırmaya karar verdim.
OH MY GOOTTT!!
Karşımda adeta bir meteor duruyordu. Durun bir dakika bir meteor ve bizim evin içinde, şaşkınlığım devam ederken aklımdan tek bir düşünce geçiyordu, bu kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA KIZI
Teen FictionHani derler ya mafya kızı olmak kolay herşey elinin altında diye düşünülür, ben herşeyi çözdüm ve şu karara vardım mafya kızı olmak hiç ama hiç kolay değil ve yalanlara inanmamak gerek çünkü mafyanın kızıysanız iki cümlenin içinde bir yalan vardır...