Szigma
Vér szagra ébredtem ma reggel, azaz inkább hajnalban. Kellemetlenül érezni kezdtem, de megint csak rodhadt húst ettem. Nem valami guszta reggeli, de jobb mint éhen halni.
Annyira hasonló ez az elhagyatott tanya a táborra ahonnan elszöktem. Kiráz a hideg, egyszerűen gyűlölöm. Gyűlölök mindent ami az életemben történt. Ahj... Bár tehetnék vala...
Ekkor hallottam valamit mozogni bent a pajtában. Azonnal felkaptam magamra a tépett, koszos köpenyem és próbáltam elmenni a hátsó kijáraton, ami eredetileg egy hatalmas lyuk volt a falban.
Hallottam a lépteket közeledni felém, igaz nem volt még túl közel, de bepánikoltam. A minták az arcomon virítani kezdtek újra, a szemem is vörösen izzani kezdett.
Az erdőbe futottam, lehetőleg számomra védett helyre. Körül néztem, hallgatóztam, majd összekuporodtam az avarban. Magzatpózba feküdtem a földön, próbáltam lehiggadni, ekkor újabb lépteket hallottam.
Éreztem valami szúró fájdalmat a hátamban. Hirtelen nagyon gyenge lettem, homályosan láttam, tompán hallottam.
Egy hálót dobtak rám. Próbáltam felkelni, de nem bírtam. Elájultam.Mire megébredtem, hányingerem lett. Láncokkal voltam lekötözve. Nyomták a mellkasom, nem bírtam lélegezni sem.
-Végre elkaptunk egy kis görényt! Háh! - hallottam az egyik "vadászt" a szekér elejénél.
-Képzeld el mennyit kaszálunk végre ezzel a kis nősténnyel! Végre nem kell aggódnunk semmiért bazdmeg!
Esküszöm megfolytanám ezeket egy kanál vízben. Nem tudok mozdulni sem, szóval várnom kell.Már dél körül járhat az idő. Beértünk a kis városba. Valószínűleg leadnak a seriffnek. Szuper. Őt még inkább ki nem állhatom...
Megálltunk hirtelen. Gyorsan becsuktam a szemem mintha még mindig ki lennék ütve. Hallottam, hogy ezek leszálltak a szekérről és bementek valahova.
Pár perc elteltével visszajöttek. Csodák csodájára a seriff is jött ki velük. Azonnal hozzám jött és "szemügyre" vett. Azaz körül belül megpofozott párszor, hogy tuti ki vagyok e ütve?
-Mennyit kértek érte? - kérdezte, miután meggyőződött velem kapcsolatban.
-Mennyi a maximum? - kérdezte egyszerre a 2 zsivány.
-10,000. Max 15,000.
-Legyen 20,000.
-18,000 max és kapnak hozzá egy bort is.
-Rendben! - kezetfogtak, a pénzt egyből meg is kapták, a seriff bement még a borért is.
A láncaim levették. Végre tudtam lélegezni és mozogni. Azonnal behúztam a 2 zsiványnak egyet, úgy, hogy egyből ki lettek ütve. A láncok rájuk estek. A seriff fegyvert szegezett rám.
-Ha akarod végezheted kitömve is, a te döntésed kisanyám! - mondta teljesen magabiztosan.
Azonnal kirúgtam a fegyvert a kezéből és eltörtem. A földnek löktem a seriffet, majd fölötte gugoltam le. Sunyin mosolyogtam, az éles fogaim láttán szinte behugyozhatott.
-Mikor fogsz leszokni a baromságról amit kitaláltak az őseid mondd?!!! - ráordítottam. Megfogtam a nyakától, a háza falának dobtam.
Elindultam valamerre. Fogalmam se volt merre kéne mennem, hogy ne kövessen senki.
A Nap lenyugvóban volt, ekkor lépteket hallottam közeledni újra. Ismerős illatot éreztem meg a levegőben. Hátranéztem.
-Zéta..? - láttam ahogy valakit segít járni...egy embert...Halihó mindenki! Remélem tetszett ez a rész! Nem sokára jön a következő Zéta szemszögéből!
Z.❤️🖤🔥🌹
YOU ARE READING
Peace and Love
Romance⚠️FIGYELEM⚠️ Csak hogy elkerüljük a nézeteltéréseket. Ezt a történetet ketten írjuk. Az össze rész saját, nem lopott. Ha csak azért jössz az oldalra, hogy beleköss ne gyere. Ha mégis, vállald a következményeket. Általában Zita fogja írni a lány szem...