Barış|
Oyun alanına geldiğimizde acun abi önce birkaç kişiyle konuştu . Sıra ödüldeydi.
"Arkadaşlar iki buçuk aydır burdasınız. Yani bu da demek oluyor ki Survivoru yarıladınız. Ve bence bu ödülü çoktan hak ettiniz.
......Ailenizden veya arkadaşlarınızdan birer kişiyi buraya dominiğe getirdik şuan buradalar."Gözlerim dolmaya başlarken heyecanla etrafa bakınıyordum.
"Tabiki bu ödülü bir takım kazanacak ama kaybeden takımın yakınlarını da boş göndermek istemeyiz o yüzden şimdi yakınlarınızı buraya davet edicem ve kaybeden takımda beş dakika görmüş olacak"
Birazdan sevgilimi görecektim ben hala şoku atlatamamıştken yanımda Mert'in gelen annesiyle o tarafa döndüm.
Ardından aycanın arkadaşı ,ip derken sıra bana gelmişti."Barışın eşi, Nisa.."
Ağaçların arkasından onun yüzünü görünce olduğum yerde çöküp ağlamaya başladım. Sarhoş olduğum koku yaklaştıkça ağlamam artıyordu. Yanımda elif abla beni ayağa kaldırmaya çalışsa da ben olduğum yere mıhlanmıştım sanki. Nisa gelip önüme eğilip yüzümü iki eli arasına alınca başımı kaldırıp aşık olduğum yüze baktım.
Nisa:Barıış
Başımı boynuna gömünce o da aynısını yapmıştı enseme gelen ıslaklıkla onun da ağladığını anladım başımı kaldırıp gözündeki yaşları sildim.
Barış:Sevgilim....
Nisa:Burdayım canım...
Barış:Söz ,kazanıcam tamam mı.
Nisa:Kendini sakatlama. Bak hiç dikkat etmiyorsun ,dikkat et.
Başımı sallayarak onayladım.
Nisa:Gitmem lazım sevgilim. Kazanacağına eminim . Seni seviyorum gökyüzüm.
Barış:Seni seviyorum peri kızım.
.
.
.
Oyuna geçmiştik ,ve durum 8-7 biz öndeydik. Şimdi elif abla çıkıyordu evrimle . Düdük çalınca koşmaya başladılar elif abla önde geliyordu tabiki ."Elif atışlarda ,elif biir. Elif iki atarsa kazanıcak.Evrim de geldi evrim birde bir elif kaçırdı evrim kaçırdı .ELİİİF. Elif kazandı durum 9-7."
Elif ablayı tebrik edip benche geçtim. Şimdi ben çıkacaktım ve kazanırsam ödül bizimdi. Ne kadar burda benimle kalıcak bilmiyorum ama bana bir saat bile yeterdi.
Yasinle çıkıyordum. Parkurun başına gelince kolyemi öpüp tişörtümün içine geri soktum. Düdük çaldığında koşmaya başladım.
"Barış kazanırsa ödül ünlülerin . Barış önde geliyor evet olağanüstü bir hıza ulaştı şuan . Barış atışlarda Yasin'in daha iki engeli var. Barış bir yasinde geldi barış iki yasin bir . Barış atarsa ödül ünlülerin, BARIŞ. Barış kazandı ödül ünlülerin ."
Kendimi yere atıp elimi yüzüme kapattım bütün takım üzerime koşarken ben sadece ağlıyordum.
Seromoni bitmiş adalara geçmiştik iki gün kalacaktı burda . Birazdan adaya geleceklerdi . Adada herkeste tatlı bir heyecan vardı.
Tekne adaya yaklaşırken hepimiz oraya doğru gidiyorduk biraz daha yaklaşınca artık görebiliyordum. Tekne kıyıya yanaştığında hepimiz teknenin dibindeydik daha dikkatli bakınca biraz kilo almıştı sanki daha da güzelleşmişti . Tekneden inince boynuma atladı. O da ben de ağlıyorduk . Belinden tutup boyunuzu eşitlemek için kaldırınca o da bacaklarını bana sarmıştı.
Nisa:Çok özledim.
Barış:Ben de sevgilim,ben de çok özledim.
Aynı pozisyonda barakaya geçip oturdum o da kucağımdaydı . Başını çekip yüzüme baktı.
Nisa:Sakalların uzamış.
Dedi elini sakalarımda gezdirirken.
Barış:Yakışmış mı peki .
Nisa:Çok.
Elini karnına götürüp.
Nisa:Barış sana birşey söylemem lazım.
Dedi . Kaşlarımı çatıp ne anlamında başımı salladım. Sesi ciddi çıkmıştı .
Barış:Birşey mi oldu.
Nisa:hıhı.oldu.
Nisa|
Barışın gerildiğini görünce gülmemek için kendimi zor tutuyordum ama gülmem lazımdı. Elini tutup hafif çıkmaya başlamış karnıma götürünce okyanusların kocaman açarak bana bakıyordu.
Barış:Nis..
Nisa:Sevgilim .
Barış:N-ne bu.
Nisa:Hamileyim sevgilim... Baba olucaksın.
Barış bir süre sadece karnıma baktı boş boş sonra bakışlarını yüzüme çevirince gözleri doluydu.
Barış:B-baba mı olucam . Bebeğimiz mi olucak bizim.
Sesi heycanlı çıkarken ben de ağlamaya başlamıştım. Barış bir anda kalkıp beni etrafında döndürmeye başlayınca ufak bir çığlık çıkmıştı ağzımdan . Herkes bize anlamaz gözlerle bakarken barış hala döndürüyordu beni .
Nisa:Barış... Dur tamam.
Barış durunca gözlerindeki ışıltıyı gördüm .
Barış:Baba oluyorum.
Dedi ağlamaya başlarken ,ben de usulca başımı salladım.
Barış:Baba oluyorum!!!
Bu sefer sesi daha yüksek çıkınca gülmeye başladım. O da bir yandan gülüyor bir yandan ağlıyordu. Aycan bir anda kalkıp gidince arkdaşı da peşinden gitti. Şuanda hiçbiri umrumda değildi sadece karşımd duygudan duyguya giren sevgilim ve bu duygu değişiminin sebebi olan karnımdaki küçücük bedenle ilgileniyordum. Herkes gelip tebrik edince barış beni elimden tutup gölün kenarına götürmüştü etrafta biri ya da kameraman olmadığından emin olunca belimden tutup kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı. İkimiz de özlemle öpüyorduk nefesimiz tükenip ayrıldığımız da başını boynuma gömmüş sakinleşmeye çalışıyordu.
Eveeet yeni bölüm ...
Nasıl buldunuz bölümü. Biraz hızlı mı ilerliyorum ?