Umarım beğenirsiniz 🙏🏻
İyi okumalar 🌠
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Kerim
Kamptan döneli iki gün olmuştu ve Tarık'la eski samimiyetimiz yok gibiydi. Herşey o lanet mesajı attığım geceden sonra olmuştu. Tarık, nedenini bilmediğim bir şekilde değişmişti bana karşı. Artık bize sık sık gelmiyor, benimle eskisi gibi zaman geçirmiyor, okuldan sonra gittiğimiz bilardo salonuna bile eskisi kadar sık gelmiyordu. Artık onunla ciddi ciddi konuşmanın zamanı gelmişti. Bu belirsizlik beni öldürecekti.Okuldan sonra arkadaşlarla kafede takılıyorduk. Tarık ufak bir işi olduğunu ve birazcık gecikeceğini söylemişti. Biz kafede takılırken kafeden içeri girdi yaklaşık yarım saat sonra. Yanında bir kız vardı. Yanımıza geldiklerinde Tarık kızı tanıttı ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki. Sevgilisiymiş. Gözümün içine baka baka sevgilim Büşra diye tanıttı kızı. Bir süre masada oturduk ve ben artık dayanamayacağımı anlayarak lavabo bahanesiyle kalktım. Biraz uzaklaşmak istiyordum şu ortamdan. Kız Tarık'a her aşkım, sevgilim dediğinde canım acıyordu. Umurumda olmaz demiştim değil mi? Ama umurumdaydı işte. Tarık kıza sevgilim diyordu benim gözümün içine baka baka. Benim canım acıyordu. Şerefsiz Tarık.
Lavaboda yüzüme birkaç kez şu çarptıktan sonra biri girdi içeri. Tarık. Işini halledip yanımdaki lavaboda ellerini yıkarken laf attım.
"Gözün aydın. Artık aşkım, sevgilim diyebileceğin birini bulmuşsun." dedim imalı bir şekilde. Çeşmeyi kapattı, peçetelikten peçete aldı ve elini kurulamaya çalışırken cevap verdi.
"Hmm evet. Yaptım öyle bir şey." dedi ve kapıya doğru yürürken tekrar konuştu. "Nasılsa umurunda değil. Takılma bu kadar." dedi. Al işte nasıl deli ediyordu beni. Bedenime aniden hücum eden sinirle güldüm.
"Umurumda değil öyle mi?" dedim sinirli şekilde gülerken.
"Kendine gel amına koyayım sen dedin umurumda değil diye." dedi. O da sinirliydi çünkü küfür etmişti.
"Umurumda değil öyle mi Tarık." dedim üstüne yürürken. O da geri geri gidiyordu. En sonunda duvara dayandı.
"Kendin dedin grupta. Umurunda değil!" diye cevap verdi yine. Tamamen dibine girdim. Ellerimi başının iki yanından duvara dayadım ve sinirle duvara vurdum.
"Umurumda amına koyayım. Umurumda şerefsiz." dedim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Ayayayayay ne oldu öyle 🙈
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK HEYECAN (BxB) MUCİZEM SERİSİ 3. KİTAP
Romansa'Mucizem' adlı kitabımdaki Tarık ve Kerim'in hikayesidir. İlk olarak 'Mucizem' daha sonra 'Tutsak' kitabı okunmalıdır. "Sen..." dedi eli tekrar boynuma inerken. Eli kolu rahat durmuyordu ve eminim ki bunu bilerek yapıyordu. Parmağını dudağıma geti...