4. Przygotowania do randki

749 46 16
                                    

Obito obudził się przed Kakashim więc postanowił pomyśleć kogo i gdzie zaprosić i wymyślił że zaprosi Kakashiego i w końcu go na coś nabierze. Więc zaczął rozmyślać gdzie go zabrać. Kiedy Obito rozmyślał gdzie zabrać Kakashiego ten się obudził.

- Co robisz Obi?

- Zastanawiam się jak zorganizować te randkę na którą kazałeś mi kogoś zaprosić.

- Naprawdę? Myślisz o takich rzeczach tak wcześnie?

- No. Obudziłem się i nie chciałem wstawać więc postanowiłem pomyśleć o tej randze.

- Ale z ciebie jest leń. Co zrobić na śniadanie?

- Sam wybierz, ja zjem wszystko.

- To co powiesz na... dango!

- O tak tak!

- Ale zanim zrobię dango powiedz mi kogo zaprosisz na randkę.

- Nie!

- Czemu nie?

- Bo- bo to tajemnica.

- A powiesz mi po randze?

- Może.

- Tak czy nie.

- Tak tak.
Powiedział zrezygnowany.

- Super! Idę robić dango.

- Idź idź.

Obito przebrał się w normalne ubrania i poszedł na śniadanie podczas którego wymyślił gdzie zabrać Kakashiego. Więc poszedł do Rin.

- Cześć Rin!

- Cześć Obito! Po co przyszedłeś?

- Więc ten no... Kakashi jest chyba zakochany.

- Co?! W kim?

- W jakieś dziewczynie z wioski mgły.

- Tak? A czemu mi to mówisz?

- Ponieważ chce im zorganizować randkę w tej altance na stawie w centrum.

- I mam ci pomóc tak?

- Dokładnie!

- No dobra a kiedy ma być ta randka?

- Za pięć dni.

- Więc mamy czas żeby przygotować potrawy i miejsce.

-  Dlatego przyszedłem bo sam może bym to zrobił ale z twoją pomocą na pewno mi się uda ich zbliżyć. Tylko Kakashi nie może się o tym dowiedzieć.

- Wiem. Ale jak go tam zaprowadzisz?

- Powiem że organizujesz jakieś przyjęcie dla Minato-sensej. Tak go wyciągnę.

- No dobrze więc zacznijmy może od dekoracji. Co ty na to?

- Dobra niech będzie.

Obito i Rin spędzili cały dzień na tworzeniu dekoracji. Następnego dnia poprawiali to co w dekoracjach im się nie podobało i je zawiesili. Kolejnego dnia przygotowywali jedzenie na randkę które schowali w specjalnym miejscu obok altanki. Obito podziękował Rin za pomoc i ostatniego dnia rozmyślał plan randki. Nadszedł ten dzień dzień randki Obito i Kakashiego.

Niespodziewana Historia (Obikaka) Część 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz