Three

82 10 3
                                    

:Următoarea zi,băieții au petrecut timpul împreună. Hyunjin nu mai mergea la școală timp de 2 săptămâni. Pentru că (,) colegii lui,vor fi plecați în excursie. Așadar nu se mai făceau ore.

Chan — Ce facem azi?
Întrebă curios brunetul

Hyunjin — Păi nu prea știu...de regulă nu prea ies din casă...

Chan — Nici cu prietenii de aici?

Hyunjin — Păi au mereu treabă. Dar când nu au,nu ieșim pe afară. Petrecem timpul în case. Adică vin ei la mine sau merg eu la unul dintre ei.

Chan — Trebuie să ieși mai des...hai la karaoke.

Hyunjin — Bine. Când mergem?

Chan — Chiar acum. Haide îmbracăte.

:Blondul a făcut în tocmai. S-a îmbrăcat în ceva comod,apoi a mers la Chan. Acesta era deja îmbrăcat. Nu au mai stat la discuții,și-au luat telefoanele și cheile și au ieșit din casă.

:Nu după mult timp,cei doi tineri au ajuns la karaoke. S-au așezat la o masă,și-au comandat sucuri,și au început să cânte "Wake Up" de la NCT 127.
:S-au distrat mult pe această melodie. Melodia următoare a fost " Lost in the Dream" de la Monsta X (ador melodiile acestea)
:Au dansat cât cântau și alte persoane,au mai băut fiecare câte un pahar de suc și au plecat. Au trecut orele foarte rapid,ceasul indica ora 16:30. Nu au mâncat nimic de dimineață,așa că au mers la un restaurant modern și și-au comandat câte ceva de mâncare.

:Cei doi,după ce au fost la restaurant,au decis să meargă pe plajă. Era seară și era sigur o atmosferă plăcută,se gândeau amândoi.

:Totul era frumos și magic pentru blond cât și pentru brunet. Plaja era luminată doar de lună și stele.
Stăteau așezați pe nisipul încă cald,auzeau doar sunetul plăcut produs de valurile ce se izbeau de mal. S-au așezat pe spate,numărând stelele,și zâmbind larg unul-altuia. Se bucurau,că s-au revăzut după atâția ani.

Together Until The End - HyunChan✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum