Four

80 11 2
                                    

Hyunjin - Ce facem acum?

Chan - Mergem acasă?!

Hyunjin - Oh,haideee! Trebuie să faci sport.

Chan - Pentru? Sunt destul de slab Saesang. Tot ce vezi tu ca fiind grăsime, sunt mușchi. Nu știi să faci diferența.
Spuse băiatul,încordându-se pentru ai arăta lui Hyunjin cât de musculos este (nu am găsit un cuvânt potrivit sorry)

Hyunjin - Nu la asta mă refeream. Ești prea mic. Trebuie să mai crești.
Pufni în râs și îi ciufuli părul brunetului

Chan - Yaaaa! Am stat o oră să îmi fac părul astăzi, Hyunjin.
Spuse fiind nemulțumit de cum arăta părul său

Hyunjin - Oricum e seară. Te vei culca și se va ciufuli oricum.

Chan - Dar nu trebuia să mi-l ciufulești înainte de culcare..

Hyunjin - Dacă nu știai Hyung,noi încă suntem pe plajă...

Chan - Hai să închiriem o cabană aici,să stam două săptămâni. Ce zici?

Hyunjin - De acord.
Se ridică primul și o luă în față
- Haide piticanie!

Chan - Sunt doar cu câtiva cm mai scund!
Spuse și sări în spatele blondului

:Afară ploua,iar Chan și Hyunjin stăteau pe canapea,cu (,) câte o cească de ceai. Era destul de frig,însă erau bine înfofoliți în pături groase. Voiau să se uite la un serial,însă cum Chan nu avea răbdare,începu să-l gâdile pe blond.

Hyunjin - Hyung! Yaaa! Gata! Nu-mi place să fiu gâdilat! Știi prea bine asta!
Spuse încercând să scape de gâdilat

:Din nefericire,Hyunjin îl lovi pe Chan,însă acesta nu se supără. Căzură lângă canapea unul peste altul și au ajuns să se sărute când au făcut contact cu podeaua.
Blondul avea ochii cât cepele și rupse sărutul apoi se ridică.

Hyunjin - Scuze Hyung..
Spuse și plecă numaidecât în cameră.

;Brunetul doar zâmbi. Se uita în direcția blondului. Hyunjin era pierdut printre gânduri și fu surprins de apariția lui Chan în fața lui. Cel mai înalt se speriase și trase pătura peste el,așa vorbind cu cel mai scund.

Hyunjin - Hyung..eu-

Chan - Nu spune nimic.
A zâmbit și ia dat blondului pătura jos din cap făcând contact vizual cu acesta

:Hyunjin deja se pierduse în ochii celui mai mare. Băiatul îl atrăgea,nu putea nega. Și-ar fi dorit să-l poată săruta mereu.

Hyunjin - Hyung...

Chan - Da?!

Hyunjin - Incidentul de mai devreme..a fost primul meu sărut...

Chan - De ce îi spui "incident"?

Hyunjin - Ăm..păi-

:Blondul a fost sărutat pentru a doua oară de brunet. Răspunse sărutului,inconștient,dar era oarecum șocat de mișcarea lui Chan.

Chan - Îmi placi..

Hyunjin - S-Serios?
Se bâlbâi înaltul

Chan - Da. Și știu că și tu mă placi, Saesang.

Hyunjin - De unde- ?!

Chan - Asta nu contează. Fii iubitul meu Hyunjin..

:Băiatul doar a dat din cap afirmativ și a zâmbit larg. Acum era fericit. Chiar îl plăcea mult pe Chan.

Together Until The End - HyunChan✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum