Aug. 31.
-Oké, legkésőbb 4-re itthon vagy. -nézett rám.
-Majd én tudom mikorra vagyok itthon. -és ki léptem a házból.-Köszi, hogy el jössz velem. -törtem meg a kínos csendet.
-Lizi már megköszönted! -nevetett fel.
-Jó de ahjj. Olyan szemét Ádám. Miért nem kísér el? Hát már ezer éve megígérte. Én itt semmit nem ismerek. -panaszkodtam.
-Liza, itt vagyok én és most épp elkisérlek a papír boltba. -mondta unottan.
-Bocsánat. -hajtottam le a fejem.
-Semmi baj. Ne foglalkozz amúgy se Cortezzel. Lehet Ricsiékkel akart lenni.
-Ja hát igen... Ricsi... -gondolkoztam, hogy milyen bunkó is volt.
-Mi az? Ugye nem tetszik? -ijedt meg???
-Öhm... Nem dehogy,csak olyan bunkó volt velem. És ez azért zavar. Mert Cortez azt mondta tökre jó fej. És el is hiszem. Mivel legjobb barátok. -mondtam Marcinak.
-Jah... Jó. -sétált tovább Marci./Otthon/
-Sziasztok! -köszöntünk egyszerre Marcival.
-Hali, heló, csá. -köszönéseket kaptuk vissza.
-Bevásároltál? -kérdezte Cortez.
-Hogyne! -jelentettem ki és már szaladtam volna fel a szobámba.
-Liz! -szólt valaki utánnam.
-Igen? -fordultam vissza.
-Nem jössz kicsit ps-ezni? -kérdezte a nagyobbik Pósa tesó.
-Most nem köszi. -nem is tudom miért mondtam nemet. Talán rosszul esett a reggeli incidens. Nem is talán. Azért mondtam nemet, mert rosszul esett hogy reggel bunkó volt velem Ricsi.
-Ohh... Jó. -mondta egy kicsi csalódottsággal.
WHAT?? Ennek mi baja? Reggel bunkó, most meg már csalódott?
Mind1. Marcival nagyon jól éreztem magam. Nagyon sokat nevettünk.Holnap kezdődik a gimi. Huu... Valami eszméletlen jó kimondani. Gimis vagyok! Ezek a gondolatok jártak a fejembe,de valaki megzavart a kopogásával.
-Gyere! -szóltam ki.
-Szia Lizi! -szólt a bátyám. Nem köszöntem vissza, hisz haragszom rá. Nem jött el velem a papír boltba.
-Ne haragudj, el akartam menni de.....-mondani akarta tovább de félbe szakítottam.
-Mindig de. "Eliza nem megyünk el a versenyedre, de hozd haza a kupát. Eliza nem jöhetsz most velünk Kanadába, de szeretünk." -csordult le egy könnycsepp az arcomon.
-Lizi, ne haragudj. Marci mondta, hogy szívesen elmenne veled. -csúszott ki a száján.
-Mi? -kérdeztem ami először eszembe jutott.
-Hát ja kishugom, egy fiú meg lát, és már beléd van esve. -jelentette ki.
-Haha Cortez vicces vagy! -Biztos csak ugratni akár de nem veszem be.
-Lizi eskü. Úgy néztek utánnad hogy folyt a nyáluk. -Mi ez a többes szám??
-Nézték? -kérdeztem a bátyám.
-Öhmm... Vagyis... Nézett.... Nézett Marci. -még mindig nem hiszem.
Na mind1.
-Jó nem haragszom. Csak máskor mond vagy írj hogy valaki el akar velem jönni valahova. Mert haragudtam rád. -mondtam Cortezt ölelve.
-Jól van húgi. -ölelt vissza.
-A haverjaid hol vannak?
-A szobámba. -mondta komolyan.
-Mi?? Akkor miért nem velük vagy? - akadtam ki.
-Hát nem akartam veled rosszban lenni Lizi. -mondta Cortez.
-Na mivel már nem vagyunk, mehetnénk ps-ezni. -ekkor Cortez szeme fekcsillant.
-Te is jössz? -ja hát ma egész nap csak durciztam mikor egy légtérbe voltam velük.
-Ja mennék ha elengednél. -nevettem.
BINABASA MO ANG
Antai-Kelemen Eliza a Szent Johannában-(Cortez húga)
RandomAntai-Kelemen Liza vagyok. Szerintem sokak tudják kinek a kishugicája vagyok. Igen eltaláltad, Cortez a bátyám. Induljon a gimi!!