Arsal kamreye mei dakhel howa...wo akar haya key pass beyt gaya...
Itne choti choti batoo pey rowo ge tu agye life mei kiya karogi haya...arsal ney haya ko tasale deytey howeye kaha....
Nahi! Ayse koye baat nahi..haya ney ansoo saaf krteye howey kaha...
Itney mei lujana kmarye mei agaye...
Arsal tumhai ahad bhai bola raheye hey...lujana ney arsal ki taraf dekh kr kaha...
Teek hey ...arsal uttheye howeye bola...
Arsal kamreye sey baheer gaya tu lujana aur haya...apass mei guftogoo krney lagey....Maghreeb ki namaz parney key baad haya arsal key kamarye mei gaye...
Mei andar asakhte ho?? Haya ney door par knock krtye howey kaha...
Haa! Bilkul.... arsal muskura kr bola..
Wo mujhy es topic ke samajh nahi arahi thi ap help kerengye mere? Haya boli...
Q! Nahiii aw mei krwa deyta ho... arsal ney laptop bed par rakhteye howey kaha...Raat ko jab sab dinner krkey apney apney rooms mei gaye tu haya coffee ka cup aur parveen shakir ki poetry book apney saath ley kr...balkoni mei gaye...aj chand ki 14 raat thi..chand apney porey ab-o-tab key sath chamak raha...tha ..halki halki tandi hawaye chal rahi thi...wo chair mei beyt kr chand ke taraf dekhneye lagi... book ko koola tu ye ghazal samneye aye....
Kuch tu hawa bhi sard thi..
Kuch tu tera khyal bhi..Wo coffee ka cup rakh kr ..chand ke taraf dekh kr khud ghazal prney lagi...os ka dil cha raha tha key wo ye khud parye... wo ghazal khud parneye lagi...
Kuch tu hawa bhi sard thi ..
Kuch tu tera khayal bhi...Dil ko khushi key sath sath..
Hota raha malal bhi...
Abhi wo agye phar he rahi thi key us ke nazar ghazal key akhre sheer par pari...ju pta nahi Q pasand aaya.. ju ye tha..Mere talb tha ek shakhs wo ju na mila tu phir...
Haath dua sey u utta bol gaya sawal bhi...
Magr ye line kese aur ney boli ..ye awaz pecheye sey aye..us ney drteye howeye pecheye dekha..
Ahad black colour key kapreye aw bazowo par white chadar ley kr os key bilkul qareeb kra tha...
Ek lamheye key leye khamoshi cha gaye...haya ahad key samney sar juka key kare thi jab key ahad ney apne pore nazreye haya par lagaye howe thi... haya ki tu jesey jaan he nikal gaye thi..wo bilkul mojasma ban gaye thi...kuch bhi nahi keh pa rahi thi...Raat ko es waqt tum yaha kiya kr rahi ho? Ahad ney haya key haath sey book leytey howey kaha..
Wo mei...haya ney dareye howey andaz mei kaha...
Mei kiya?ahad haya key qareeb ho kar bola...Haya ney apni chadar teek ke aur jaat sey kamreye key taraf bagii... room mei aye tu ami so rahi thi ...bed par beyt kar wo ye bhi bhool gaye ki wo apni ghare waha chor aye hey...
Oh! Shit!..mere ghare ab mei subha keyseye ootongii... haya khud sey boli...book tu ahad bhai key pass reh gaye hey ...mgr mere ghare...😔
Usko khud par boht gusa aya ...najaneye ahad bhai os key bareye mei kiya socheyngye... itney mei oseye kese ke qadmo ki ahat sunaye di...wo room la drwaza bnd krneye he wali thi key ..kese ney drwazye par haath rakha...Ye lo tumhari book aur ghare...table par reh gaye thi...ahad ney book ko haya ke taraf barhateye howye kaha..
Thanks...haya ney demeye lehjeye mei kaha...
Ek request krne thi tum sey...ahad bola...
G! Kahey ...haya ney kaha..
Coffee bana dogi abhi plz..
Ahad bola...
G...haya ney room sey nikaltye howeye kaha..
Haya serywo mei janeye lagi tu ahad ney awaz di...
Mei bhi sath chalo...
Haya kuch nahi boli aur kitchen ki taraf gaye...
Ahad uskeye pecheye pechaye gaya...aur kitchen mei akar os key samney kra hogaya...
Weysey parveen shakir mere bhi favourite hey! Ahad ney chair mei beyteye howeye kaha...
G...haya boli
Sugar km lengeye ya zyada...haya ney sugar daltye howeye kaha...
Tora sa...ahad bola...Ouch!!! Haya key mo sey cheekh nekhle tu ahad jaldi sey os key pass gaya...
Kia howa? Ahad key haya ka haath pkartye howeye kaha..
Kitna jaal gaya hey ...kia kr rahi thi tum...careless...
Ahad ney haya ke jali howe ungli ko pkarteye howeye kaha...Mei teek ho...ap ki coffee tyar hey leyjaye ..mujhy neend arahi hey ...haya ney jatye howeye kaha...
Mgr tumhara haath...! Ahad sanjedge sey bola...
Mei teek ho..shab -bakhier.. haya apney room ke taraf jateye howe boli....Boht zyda raat ho gaye thi...wo bed par leyt gaye...osye ajeeb ajeeb khyalat araheye thy...
Ahad bhai serf merey czn hey aur kuch nahi...mujhy Q unki qorbat achi lagti hey? Q mei na chahtye howeye bhi unka haar kaam krna chahti ho? Q unki har baat par mujhye rona ajata hey? Q unki dori bardasht nahi kr sakhti mei? Nahi...mujhy ye nahi sochna chahye...un mei aur mujh mry zameen aur asmman ka parq hey...wo sirf merye czn hey aur bsss!!! Yahe sochtye sochtye wo neend ki aagosh mei chali gaye🛌🛌🛌.....To be continued.....
YOU ARE READING
EK TARFA.....💔
ParanormalEk tarfa....a story of love, struggle and women education....🔥