Yeni bir yer yeni arkadaşlar,insanlar...Hep böyle geçerdi zaten.Benim yeni yıl hediyem yeni arkadaşlıklar denebilirdi açıkçası.
Sabahları evde sadece ben olduğum için önümde bir kahvaltı olmazdı.Zaten uyanır uyanmazda öyle yemek yiyemezdim.Kendime dolaptan bir kek alıp çantamı sırtama takarak yola çıktım.
Evden fazlasıyla uzaklaştıktan sonra aklıma kekim ile içeceğim bir kavhem olmadığı aklıma geldi.Buraları bilmediğim için günlük kahvemi alamayacaktım sanırım.Bunun verdiği kırgınlık ile yolda yürümeye devam ederken karşıma bir pastane çıktı.Doğal olarak sevinmiştim ve içeriye hızlıca girdim...
Pastane fazla sessizdi.Bir kahve almaya gittim ve acale ederek klasik nescafe istedim.Bana 2 dk içinde hazır olacağını bir masaya oturmamı istediler.Zamanımın olduğunu görünce yavaşça masaya yöneldim.
Kahvemi beklerken orada çalışan birini gördüm.Nedenini bilmediğim bir şekilde çocuğu incelemeye başladım.Yeni boyadığı belli olan pembe saçları hoşuma gitmişti.Benden 1-2 yaş büyük gibi duruyordu.Çocuk onu incelediğimi anladığında yavaşça anlamaz tavırlarla bana baktı.Rahatsız olduğunu düşünüp ona bakmayı kesip dışarıyı izlemeye başladım.
Uzun uzun dalmışken adımın seslenmesi ile kahvemi almaya yöneldim.Yine o çocuktu.Kahvemi uzattı "Buyrun Soobin Bey"bende nazikçe "teşekkürler...Önünde ki karta bakıp."Teşekkürler Yeonjun"dedim.Sanırım direkt adıyla hitap etmem garip geldi ki biraz durdu sonrasında nazikçe güldü ve bende karşılık verip arkamı dönmem ile çıkışa doğru ilerlemeye başladım.
Tekrar adımın seslenmesi ile Yeonjun denilen görevliye baktım ve bana çantamı gösterdi.Ah cidden aptaldım çantamı masa da unutmuşum.Hızlı adımlarla çantamı alıp önünde eğildim.O da karşılık verip "İyi dersler Soobin-ah" dedi.Bende ona sakince gülüp "teşekkür ederim".Dedim ve yüzümde aptal bir sırıtış ile okula doğru ilerlemeye başladım.
Nedensizce Yeonjun dikkatimi çekmişti.Pembe saçlarından ve muhteşem tarzından dolayı olduğunu düşünüp çokta kurcalamadım...
......
Okul çıkışı aynı kafeye tekrar uğradım ve yine kahve sipariş ettim.Evet kahve benim herşeyim di açıkçası.Yine Yeonjun ile küçük bir diyolog kurduktan sonra tekrar aptal aptal sırıtmaya başladım.Bu çocuk bana ne yapıyordu anlamış değildim.Ama bunları düşünmek için erken olduğunu anladıktan sonra yeniden kahvemden bir yudum aldım.Anahtarı çevirip eve girdim...
Ödevlerimi bitirdikten sonra ise mutlukukla yatağıma yöneldim.Yarın için heyecanlıydım.Okul yüzünden değil.Yeonjun için heyecanlıydım.Açıkçası...tatlı çocuktu evet...Bunları düşünürken de uykuya dalmıştım.
Üzgünüm bölümler gsç geliyor fakat bazı sıkıntılarım var.Diğer ficlerime de bakarsanız sevinirim.
-Bamgyu❤