Bölüm-35:Bitirmen gerekiyor

829 66 17
                                    

Yeni bölümmm
Iyi okumalarrr 🌼✌💜🌟

Uras'ın evinde toplanmıştık Yiğit, Mert ve Görkem ile birlikte. Ben olan biten her şeyi anlatmıştım tabi arada ağlama krizleri ve molalarla baya uzun sürmüştü. Yiğit ilk defa bu kadar ayrıntılı duyuyordu her şeyi ve Yağız'a olan galiba tüm saygısı yok olmuştu istediğim bir durum değildi ama umurumda da değildi. Mert gidip adam akıllı dövmek konusunda ısrarcıyken Görkem oldukça sessizdi Uras ise baya küfür etmişti. Aslında dünkü olay değildi sadece Yiğit için çoğu şeyi tekrar anlatmak zorunda kalmıştım ve üst üste gelince herkes falza sinirlenmiş ben fazla ağlamıştım.

"Batım artık kendine bunu yapmaktan vazgeç." dedi Görkem sert bir dille tüm akşam doğru düzgün konuşmamıştı bile.

"Ağzıma sıçmamasına mı?" dedim alaya alarak ama o gayet ciddiydi.

"Ben ciddiyim lan on yedi yaşındasın on yedi şu haline bak." dedi beni baştan aşağı işaret ederek.

"Abi haklı be Görkem. Yağız'ın ne bok olduğu belli artık." dedi Yiğit o kadar üzgündü ki ve mahçup bir hali vardı sanki onun suçu varmış gibi.

"Bebeğim sevgilim haklı unutmak zorundasın." dedi Uras Yiğit'in beline sarılarak onun üzgün olduğunu farkındaydı ve çeşitli şebeklikler yapıyordu. Yanımda iki mükemmel çift vardı ve ben hayatlarının 3n büyük dramlarıydım.

"Özür dilerim. Ben olmasam şu an çok eğleniyor olabilirdiniz ve ben tüm dramımla içinizden geçtim amına koyayım." dedim o an aklımdan geçen tam olarak buydu.

"Salak mısın sen biz senin dostlarınken sen üzgünken bunlar aklımıza mı geliyor sanıyorsun. Ulan benim gün içinde durup durup aklıma geliyorsun gerizekalı." diyerek çıkıştı Görkem sevgilisine sarılıp bana bakarark kafa salladı.

"Bebeğim saçmalama lütfen." dedim Uras.

"Siz harbi seviyorsunuz beni he." dediğimde kahkahalar ve küfürlerle kafama iki yastık yedim.

"Şimdi plan adı BSBS." diyerek dizleri üzerinde yükseldi Görkem hepimiz ona anlamaz gözlerle bakarken o kör olmak üzere göz devirdi.

"Batım'a Sevgili Buluyoruz Seviştiriyoruz" açıklama ile herkes anladığına dair sesler çıkardı ben ise suratımı ekşittim yapamazdım tanıyorum kendimi.

"Hiç öyle bakma bu olacak Batım bey." dedi Mert otoriter bir sesle ve tavırla.

"Ben de katılıyorum." deid Yiğit Uras'ta kolları hala Yiğit'e sarılı bir şekilde kafa salladı. Yapışık ikiz gibi olmuşlardı Mert ve Görkem gibi illa temas edecekler.

"Barış diyenler" dedi Görkem ve Mert ile Uras el kaldırdı hepsi sırıtırken Yiğit ve ben sadece bakıyorduk.

"Barış süper çocuktur Batım yani bak bizim tiyatro kursuna geliyordu bıraktı sen tanışmadın ama tanısan çok seversin." dedi Mert.

"Istemiyorum." dedim ama lafımı ağızıma tıktılar.

"Bu bir cevap değil Batım. Şimdi al bu onun hesabı incele." diyerek Görkem telefonunu uzattı.

Kıvırcık saçlı ela gözlü baya iyi vücuda sahip ve bunu farkında olan hani 'sen mersedesin olsa üstünü kapar mısın?' diyen cinste bir çocuktu. Tiyatro grubu ile Mert'in de olduğu bir iki sevimli güldüğü fotoğrafları vardı. Sonra çok güzel  ev kurdu vardı ve masmavi gözleri vardı. Bir kaç manzara fotoğrafı vardı.

"Baya inceledin bakıyorum." kafamı kaldırdığımda üçüde sinsice gülümsüyordu benim ise yüzüm düştü.

"Yazık ederim ben bu çocuğa yapmayın." dedim valla kendimi kötü hissetmiştim.

"Ya bak bana yazık ettin mi?" dedi Uras Yiğit'i işaret ederek doğru başta bana ayarlamak için tanıştırmışlardı.

"Doğru" dedi Mert kafa sallayarak.

"Yalnız sevgilisi var ve burada." dedi Yiğit memnuniyetsiz bir şekilde.
Uras ise Yiğit'i kendine çevirip dudaklarına yapıştı. Bu kuzenlerin beş dakikada öpüşecek bir şey bulması beni çileden çıkarıyordu.

"Ben ne yapayım Batım'ı senin kara kaşın kara gözün bal dudağın varken." öpüşme finali bu iğrenç cümleydi. Yiğit'le sevgili oldu olalı bir krolaşma oldu Uras'ta.

"Benim senin bebeğin değil mi?" diyerek kedi gibi koynuna girdi Yiğit'te de bazı büyük değişimler var mesela kedi gibi sürekli çocuğa sürtünüyor ve böyle sevimli şeyler söylüyor. İkisine de göz devirdim resmen birbirlerine karışmışlardı.

"Bunlar niye böyle oldu?"Mert'te benim gibi yüzünü ekşiterek bakıyordu Görkem Mert'i kendine çevirdi ve öpmeye başladı. Allah'ım şu an al canımı.

"Yeter olan var olamyan var." diyerek haykırdım. Hepsi kendine bir çeki düzen verdi.

"Tabi en son geçen sen sevişince." dediği gibi sustu Uras ama olan olmuş Yiğit gözlerini iriletmiş bakıyordu.

"Emir'le yattım geçen sene onu diyor Yiğit ve hayatımın en büyük hatasıydı." dedim bıkkınca.

"Ay hiç yapmadın diye çok korktum." tepkisi bu olur diye beklemiyordum ama değişti demiştim Uras gibi tepkiler veriyordu bazen özellikle yan yanalarsa okulda hala son derece keko çünkü. Okulda öğrense kim bastı diye sorardı.

"Kim bastı?" okula gerek yokmuş insanın içinde olması gerekiyor bazı şeyler, göz devirdim soru karşısında diğerleri kıkırdıyordu. Pembe saçlı ojeli Görkem'i de kendine benzetecek diye çok korkuyorum.

"Ben size soruyor muyum kim altta diye?" dedim bıkkınca Uras Yiğit'in ağızını kapadı yoksa söylerdi bu mal hoş benim umurumda değildi.

"İnsanda biraz özel bırakın be kardeşim." desi Yiğit Uras elini çekince ulan ikisininde tepkileri çelişkiliydi ikiside öğrenilsin istemiyordu bunlar yatmamış lan kesin. Yiğit'in davranışlarından belli bir kere götü başı ayrı oynuyor.

"Yatmadınız değil mi?" dedim sırıtarak Yiğit kızarırken Mert kahkaha attı.

"Buna karar veremediğiniz için yatamdınız değil mi?" dedim gülerek salaklar o kadar belli ettiler ki.

"Ben bir sigara içeceğim." diyerk Uras kaçtı Mert'te kahkahalrla peşinden gitti.

"Piçsin Batım" dedi Yiğit somurtarak.

"Nasıl anladın hemen ben dedim heralde Uras altta öğrenilsin istemiyor." dedi Görkem.

"On yedi yıl Görkem, çişinin geldiğini gözünden anlarım." dedim piç gibi gülüyordum.

"Siktiğimin gözünden bir şey kaçmıyor ki amına koyayım. Daha ben düşünmeden anlıyor ne diyeceğimi sanki müneccim sikmiş." dedi Yiğit işte benim Yiğit'im şu an tüm şeffaflığı ile karşımdaydı Görkem küfürleri idrak etmeye çalışıyordu ben cok eğleniyordum bu durumla.

"Ebesini siktiğim anne karnından benim doğdum günü bile biliyordur bu piç. Yani Buket teyzeciğim olmasa ana avrat dümdüz kayardım amına koyayım. Yedi sülaleni, gelmişini geçmişini bağırta bağırta sikeyim de kim alta kim üste o zaman anlarsın. Siktiğimin Batım'ı" o sırada içeri Uras giriş yaptı tüm küfürleri duymuş olduğu moraran yüzünden belliydi ama Yiğit hala onu görmemesi üzerine gün görmemiş küfürler etmeye devam ediyordu.

"Yiğit" sesinden şaşkınlığın tüm vücudunu ele geçirdiği belli oluyordu.



Her Zaman BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin