,,Samozrejme!" zvolala prekvapene a otvorila dvere dokorán, aby mohli prejsť. Dvojica opatrne cez ne vošla a oslepilo ich svetlo v menšej vstupnej hale. Bucky trochu znervóznel, čo Ness ucítila, pretože stála prakticky hneď vedľa neho. Jeho svaly boli napnuté a pripravené k prípadnému boju.
,,Pokoj. Je to v pohode," zašepkala mu do ucha, kým brunetka za nimi zatvorila dvere. ,,Nebude ti vadiť, keď tu zostaneme jednu noc?" obrátila sa na hostiteľky, ktorá pricupkala pred nich.
,,Samozrejme, že nie. Bývam tu sama, takže som rada, keď je tu nejaká návšteva," usmiala sa, ,,a nepotrebujete ošetriť? Prečo má tvoj kamarát obviazanú ruku krvavou šatkou?" zvážnela a ukázala na šatku na Buckyho ruke, ktorú mu Ness pred chvíľkou viazala.
,,To nie je nič hrozné. Len sa trochu poranil. Ja si s tým poradím, ďakujem Adelle," povytiahla kútiky zase blondínka.
,,Poďte si sadnúť do obývačky, nebudete tu len tak stáť," prikývla a navrhla hostiteľka ukazujúc rukou po svojej pravici. Návšteva sa tadiaľ pozrela ani sa nepohnúc z miesta.
,,Ehmm... My by sme asi potrebovali použiť kúpeľňu, ak by ti to nevadilo," vyslovila neisto Ness a rozhliadla sa, kde by mohla byť.
,,Nie, nevadilo. Je to hore po schodoch, prvé dvere zľava," ukázala tým smerom Ad.
,,Ďakujem," poďakovala slušne blondínka a s Buckym sa vydala do kúpeľne.
,,Môžem urobiť lasagne, ak budete chcieť," navrhla Ad, kým boli ešte na hnedých schodoch. Ness sa na ňu znova obrátila a odpovedala s menším úsmevom: ,,To by bolo super." Potom sa už otočila späť a vyšla po posledných drevených schodíkoch na druhé poschodie.
Vošli do prvých dverí vľavo, tak ako im povedala Adelle. Taktiež boli z dreva a kľučka mala farbu zlata. Malá, zlatá vaňa na dverách im potvrdila, že zvolili správne dvere. Ness hneď za sebou zatvorila dvere a partnera posadila na kraj vane, ktorá bola zároveň sprcha. Odtiahli sa od seba a obaja si trošku vydýchli.
Celá kúpeľňa bola zladená do bielej a modrej. Nebola ani moc veľká a ani moc malá, bola tak akurát. Biele umývadlo a veľké zrkadlo nad ním, záchod, sprcha s modrým závesom a k nej vaňa a menšie okno v rohu miestnosti. Tak ako každá iná kúpeľňa normálnych ľudí. Chvíľu si to tam v úžase prezerali. Chceli si to, čo najviac, zapamätať, pretože nikdy nevedia, kedy sa im naskytne takáto možnosť.
,,Mala som ti skontrolovať tú ranu," vydýchla si Ness a začala vyťahovať veci, čo nakradla z lekárne. ,,Možno by si si mal dať dole bundu a celú hornú časť tela." Na to sa on zamyslel a nakoniec záporne pokrútil hlavou. Žena si k nemu kľakla a zadívala sa mu s menším úsmevom do očí. ,,Aj ja mám jazvy, ktoré nechcem ukázať ostatným. Každý ich má. Ale v niektorých situáciách ich musíš ukázať, aby ti niekto mohol pomôcť." Povzdychol si a odvrátil od nej svoj smutný zrak. ,,Nebudem sa ti smiať, ani ťa urážať. Nemám na to dôvod," dodala.
Ness v tomto momente videla cez Buckyho oči všetky pocity, ktoré sa v ňom odohrávajú. Jeho zrak bol ako brána do duše. Nenávidel tú jazvu, videla to. Ale napokon zasvietila v jeho očiach aj nádej viery. Svoj pohľad vrátil k nej a znovu sa jej pozrel do očí. Teraz ho už presvedčila. Jej tvár povedala, že to bude fajn, aj keď to nepovedala priamo. Postupne sa začal vyzliekať. Vyzlečené veci prevesil o vaňu a potom sa vrátil zrakom k dievčaťu, ktorá teraz stála pri umývadle a čakala. Jeho telo z časti pokrývala jazva, z ktorej následne pokračovala železná ruka. Nedala sa prehliadnuť. Ale to Ness nezaujalo najviac. Pozerala sa o trošku nižšie, na jeho vypracované svaly na bruchu.
,,Deje sa niečo?" obhliadol si svoje telo so zdvihnutým obočím.
,,Nie," rýchlo uhla pohľadom do kachličkovej podlahy a trochu sa začervenala. Bucky sa na tom jemne zasmial. Modroočka sa spamätala a vrátila sa k tomu, čo chcela urobiť. Prišla bližšie k rane a pozrela si ju. ,,Guľka je ešte tam. Budem ju musieť vybrať," skonštatovala. ,,Našťastie sa neroztrieštila. Vidím ju, takže to bude hneď," hovorila potichu a pokojne. Aj keď normálny človek by bol z tohto dňa dosť rozrušený. Najskôr celú ranu vydezinfikovala. Tak isto aj všetky veci, ktoré bude používať. Vzala do ruky pinzetu, rýchlo ňou zašla do ranu a náboj na prvý pokus vytiahla. Bucky sykol bolesťou.
ESTÁS LEYENDO
Silent Soldier ✔️
FanficNebezpečná misia vyžaduje mať veľmi silných vojakov. Hydra s týmto problém nemá. Vypustí svojich vylepšených vojakov do terénu. Hneď, ako opustia základňu, sa hra na život a na smrť začína. Podarí sa im dostať všetko, čo potrebujú a pri tom zostať...