1. BÖLÜM

22 2 17
                                    

YAZARIN ANLATIMINDAN

Okulun ilk günüydü. Yaren, yeni okuluna burslu bir öğrenci olarak gelmişti. Ona hayatı zindan edecek okulun bad boyu Jung Hoseok ise varlıklı bir iş adamının çocuğuydu. Okul onun için önemli değildi. Genel olarak dersleri asar ve arkadaşlarıyla içmeye giderdi.

Ta ki Yareni görene kadar...




YİNE YAZARIN ANLATIMINDAN

Yaren, okulunun ilk günü olduğu için erkenden uyanmış ve hazırlanmaya başlamıştı. Zenginlerin okuduğu bir okula burslu girmek gerçekten de zordu. Yaren zeki bir kız olduğu kadar güzeldi. Bulunduğu yerlerde herkes onu izler fakat bazıları hayranlıkla bazıları nefretle bakardı. E tabi bu kadar güzel ve akıllı olmanın bir cezası olmalıydı.

Yaren hızlıca okul formasını giyip mutfağa indi.

Yaren'in forması;

Annesine kahvaltıyı hazırladığı için kısa bir teşekkür edip yemek yemeye koyuldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Annesine kahvaltıyı hazırladığı için kısa bir teşekkür edip yemek yemeye koyuldu. Formunu koruması için diyete veya az yemesine ihtiyacı yoktu. O her zaman fiziğiyle konuşulan biriydi.

Yemeğini yedikten sonra hızlıca ayakkabılarını giyip evinden çıktı. Okulu evine yakın olduğu için oldukça şanslıydı. Otobüste insanların ona bakmasından hoşlanmazdı. Tüm gözler her zaman onun üzerinde olurdu.

Hava yağmurluydu fakat  Yaren anlık heyecanla bunu fark etmeden evden çıkmıştı. Eğer eve dönerse geç kalacaktı. Bunu düşünürken üzerine sıçrayan çamurla olduğu yerde buz kesildi.
Bir araba hızlıca yanından geçtiği için kaldırımın yanındaki çamurları sıçratmıştı.

"ŞİMDİ NE YAPACAĞIM BEN SENİ MİNİK OROSPU GEL BURAYA!" bağırması bir işe yaramıyordu sadece zaman kaybediyordu. Şimdiden geç kalmıştı okula. Eve dönse ailesinden işiteceği binbir azardan çok okula bu şekilde gitmeyi yeğlerdi. Küfür savuştura savuştura okulun kapısına kadar geldi.

Ders çoktan başlamış olmalıydı. Hızlıca binanın içine girip panoya doğru yaklaşmaya başladı. 11-A sınıfıydı. Daha fazla vakit kaybetmek istemediği için hızlıca 11-A sınıfının bulunduğu kata çıkmaya başladı.

Sınıf kapısının önüne gelmişti. Hali ise sırılsıklamdı fakat o her haliyle güzeldi. Dış görünüşünü umursamayarak sınıfın kapısını tıklattı ve içeri girdi. Sınıfa göz gezdirdiğinde ise bakışlarının üzerinde olduğunu hissediyordu fakat aldırmadı. Hoca soran gözlerle ona bakmaya başladığında kendini tanıtması gerektiğini düşündü.

"Ben Kim Yaren. Burslu olarak bu okula geldim. Umarım iyi anlaşırız." tanışma faslını çok sevmezdi. Sadece hayallerine odaklıydı. Hoca anlayışla gülümsediğinde boş bir yere geçmesini söyledi.

Tek bir yer boştu. En arkada gördüğü en seksi erkeğin yanı boştu. Yaren heyecanlanmıştı. Bunca yıl erkeklerden etkilenmediğini düşünmesine rağmen anında onu etkilemişti o çocuk. Göz göze geldiler. Ne seksi çocuk gözlerini çekebildi ne de yaren. Öğretmenin rahatsız öksürmesiyle kendilerine geldiler. Yaren hızlıca bakışlarını kaçırıp adını bilmediği seksi erkeğin yanına oturdu.

Yaren hocanın dediklerine odaklandığı zamanda tok bir erkek sesiyle irkildi. "kıyafetlerle duş alma fikri hoşuma gitti belki bir gün birlikte deneriz?" bu duyduklarıyla yaren şok geçirdi. "ss-en nn-e diyosun be" lanet olsun kekelemişti! içinden kendine küfür savurdu. Yanındaki seksi erkek, onun bu durumuna gülmüştü.

Aralarındaki muhabbeti hocanın sesi bölmüştü. "Bu okulun bir kuralları var yaren ve hoseok müdürün odasına ve 1 hafta boyunca kütüphaneyi birlikte temizleyeceksiniz!" Yaren ilk günden ceza almanın üzüntüsündeyken hoseok şerefsizce gülümsüyordu.

Yaren müdürün odasını bilmediği için Hoseok'u takip ediyordu. Hoseok ise bunu düşünmüş olmalı ki karanlık bir koridora girdi. Boş olduğunu düşündüğü sınıflardan herhangi birine girip Yareni kolundan tuttu ve boş sınıfa soktu. Kapıyı da hemen ardından kilitledi.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?" sesi tiz ve korkak bir şekilde çıkmıştı. Bu durum Hoseok'un hoşuna gitmiş gibi gözüküyordu. Yaren'i duvarla arasına aldı ve kulağına eğildi. " Ne yapıyormuşum ben? beni ne çabuk unuttun yaren? hatırlatmamı ister misin güzelim" biraz daha yaklaşmaya başlamıştı. Yaren gittikçe daha da korkuyordu.

Bazı şeyleri yeni yeni anlamaya başlamıştı. Bu çocuk eski sevgilisi bad boy Jung Hoseok'dan başkası değildi.



BoLCa VoTe ArKadASlAr cOK gUzEl Bir FiC OlUyo

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAD MOY | YARHOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin