Dnes som prišla na geekcamp je tu super na izbe sú 4 dievčatá a všetky sú fp ktoré sledujem. Cítim sa tu fajn. Potom nás zavolali do hlavnej sály a bolo zaraďovanie do tímov. Keď to skončilo išlo sa na izby prezliecť a ísť von. Keď sme vyšli von tak som videla Dana ako za mnou a babami niekam beží. Preletel okolo nás a pri tom ma zrazil na zem ospravedlnil sa a išiel ďalej. Na nohy som sa zdvihla sama a oprášila som sa. Prišli sme dolu na ihrisko.
Terka B nám povedala že máme disciplíny a pri každej tím s ytberom musí dať čo najväčší výkon. Ten tím ktorý získa najviac bodov dostane odmenu. Súťažili sme a na vyhodnotení sme sa dozvedeli že vyhral tým Dana. Boli sme šťastní lebo sme cez voľno mohli byť von. Ikonov tým bol druhý takže mohli byť cez voľno tiež vonku ale nie tak dlho ako náš tím. Bolo voľno všetci utekali von až na mňa ktorá sa pozabudla na izbe. Daň kontroloval či sme všetci ale naša izba chýbala tak išiel k nám na izbu a išli sme teda s nimi von. Po nejakej chvíle som išla na wc. Keď som išla von tak som premýšľala čo budeme počas geekcampu ešte robiť 🤔 Pri Tom ako som rozmýšľala som išla po schodoch a nevšimla som si...
•
•
•
•Dúfam že sa páčilo💚💙💚💙 druhá časť ešte určite bude😄 napíšte mi do komentárov či sa vám páčila prvá časť
•
•
•Príbeh je len vymyslený berte trochu s ohľadom😄💙💚
YOU ARE READING
Neobyčajný Geekcamp /DOKONČENÉ/
AdventureV tejto story prídem na geekcamp do týmu s Danom-Kukym ale tento turnus nebude ako ostatné to mi verte 💙💚🥰