בשישי בבוקר המשלוח של קים משיין הגיע עם המון בגדים שהיא הזמינה.
לכבוד זה, היא החליטה לעשות לייב באינסטגרם עם העוקבים שלה ולהראות להם בלייב מה הזמינה.
היא העמידה את האייפון שלה על חצובה ליד החלון והתיישבה מולו במרכז החדר, כך שהתאורה תהיה אופטימלית.
"היי לכולן בנות, אז אני רוצה להראות לכן את הקניות שלי משיין, יהיו המון דברים מגניבים, ואפילו תקבלו ממני קוד עם 10% הנחה, אז בואו נתחיל..."
דלת החדר נפתחה ודני נכנס לתוך החדר ולתוך הפריים:"בנות רוצות נכין חביתות ביחד לארוחת בוקר?"
"דני זוז מפה, אתה לא רואה שאני בלייב?!"
"יא מגניב! אפשר להצטרף?" דני התקרב למצלמה, בודק איך רואים אותו.
"ממש לא! תזוז כבר, ותעשה ככה שלא יראו אותך במצלמה" קים דחפה את דני שילך.
דני זז וצעק לאיב שהייתה במפלס העליון:"איב ואת רוצה חביתה?"
"ושלא ישמעו אותך!" צעקה עליו קים.
"טוב טוב" דני עבר לדבר בלחש, וקים חזרה אל המצלמה:"אז איפה הייתי?"
"איב רוצה חביתה?" שאל שוב דני, ורק אז איב שראתה סדרה בטלפון שמה לב אליו.
"כן, למה לא, עדיין לא אכלתי ארוחת בוקר"
"אז בואי למטבח, ותקחי איתך ביצים, מחבת, שמן, ומלח"
איב לקחה מחבת גדולה, שמה בה מלחייה בקבוק שמן, כף להפוך את החביתה, וסכין. "יכול לעזור עם הביצים? אין לי ידיים"
"כן בטח" אמר דני, הוציא חבילת ביצים מהמקרר ושם מעל הערימה שסחבה איב.
איב ירדה בזהירות במדרגות, מנסה לא להפיל את כל מה שהחזיקה.
"קים, אנחנו עוברים פה, מקווה שלא נפריע" אמרה איב, תומכת בחבילת הביצים עם הסנטר שלה שלא יפלו.
קים המשיכה להראות את המגפיים בלי לשים לב לאיב ודני שהלכו מאחורה.
"שכחנו" פתאום עצר דני, מסתובב אל איב.
איב נתקלה בו והפילה את כל מה שהחזיקה .
"אה לא, אני רואה שמלח פה" אמר דני.
"מה עשיתם?" קים הסתובבה מהמצלמה אחורה, בגלל הרעש.
"זה כי דני עצר בבת אחת" האשימה אותו איב.
"כי שכחנו מלח!" התגונן דני.
"לא שכחנו!" איב דחפה את המלח לתוך הפרצוף של דני, מראה לו שלא שכחה אותו.
"חברה, אתם פה באמצע הלייב שלי אם לא שמתם לב!" התערבה ביניהם קים.
"מצאת מקום לשבור את הביצים!" גער דני באיב. "בול באמצע הלייב!"
"טוב, בואו פשוט ננקה זריז ותתנו לי להמשיך את הלייב בשקט?" קים קמה ממקומה "בנות, אל תלכו לשום מקום, אני כבר ממשיכה" היא אמרה לעוקבים שלה.
קים ואיב הלכו למלא דלי במים כדי לשטוף את הרצפה.
דני ניצל את הרגע, והתיישב מול המצלמה, הלייב עדיין היה פתוח.
"שיואו, אתם פה 400 איש!" התפלא דני "400 איש כדי לראות מגפיים?! ואו, אתם חסרי חיים!"
הבנות בלייב התחילו לשלוח שאלות של מי הוא.
"אני החבר החדש של קים" ענה דני בלי לחשוב פעמיים "אז זאת ההזדמנות שלכם להכיר אותי יותר טוב, קדימה תשאלו שאלות עליי..."
בעוד דני מחרטט על ימין ועל שמאל בלייב של קים, דלת החדר נפתחה בבת האחת ודני קפץ ממקומו: "אני לא נגעתי בכלום!"
אלה היו בן ורועי.
"מה נשמע גבר?" שאל רועי. "איפה הבנות?"
"הלכו להביא דלי מים"
"ומה אתה עושה?" שאל בן.
"קים השאירה את הלייב שלה פתוח" ענה דני.
רועי ובן הצטרפו אל דני, קוראים את השאלות ועונים עליהן:
"דני איפה הכרת את קים?"
"הכרנו פה במעונות, אני השכן שלה, היא נדלקה עליי מהרגע הראשון שראתה אותי" ענה דני.
"ספרו לנו משהו על קים שהיא לא מספרת לנו, העוקבים"
"טוב יש לי משהו שאתם בטוח לא יודעים!" אמר רועי "לקים יש תיק פלילי"
"דיי!!! על מה?" הדעזע דני. "מהרגע הראשון ידעתי שקים קרימינלית"
"קים, עם חבורת אנשים פרצו לחווה, הרסו את הגדר שהקיפה רפת ושחררו פרות לטייל בשדות. הקטע הוא שבסוף תפסו את כל מי שהיה מעורב ופתחו לו תיק. " סיפר רועי.
"מה מאיפה אתה יודע את כל זה?"
"הייתי אז חבר של קים" ענה רועי, לא קולט שקים נכנסת לחדר ושומעת את מילותיו האחרונות.
קים התעצבנה כמו שלא התעצבנה אף פעם, בלי לחשוב פעמיים, היא ניגשה אליו ושפכה עליו את דלי המים שהיה בידייה.
"אמאלה יש לכם נזילה" הייתה בתגובה הראשונה של רועי, הוא קפץ ממקומו ואז קלט את קים מאחוריו. "אופס"
"תגיד לי, אתה דביל?" קים צעקה עליו.
"מה את רוצה ממני?" התגונן רועי כולו ספוג במים "דני בכלל סיפר להם שהוא חבר שלך!"
"מלשן!" סינן דני.
"מה?????" צעקה קים "הוא לא חבר שלי!" היא צעקה לתוך הלייב שהיה פתוח וכבר היו בו 800 צופים סקרנים. "דני לא חבר שלי ואני אהרוג אותו עכשיו!" היא הרימה את המחבת שהייתה זרוקה על הרצפה ורדפה אחריי דני.
דני ברח ממנה למפלס השני והתחבא מתחת למיטה.
"אם אתה חושב שתינצל ממני מתחת למיטה, אתה טועה!!!" קים משכה אותו ברגלו ללא הצלחה.
"מה את רוצה ממני? רועי סיפר לכולם שיש לך תיק במשטרה!" דני עשה ניסיון נואש להישאר בחיים.
"מהההה????" זה עבד וקים מייד עזבה את דני, הרימה את המחבת ורצה לכיוון רועי.
רועי מיהר לברוח מהחדר.
"איב אל תתני לו לצאת!" קראה קים.
איב חסמה את הדלת.
"קים אם תהרגי אותי יהיו פה 1000 עדים!" צעק רועי מצביע על הלייב הפתוח.
"תגיד לי אתה דפוק?" שאלה אותו קים "מה אתה מספר לכולם דברים עליי?"
"הם ביקשו משהו שהם לא יודעים עלייך" הסביר רועי.
"מי ביקש ממך בכלל להתערב בלייב שלי?"
באותו רגע הדלת שוב נפתחה ולחדר נכנסה אדל:"בנות מצטערת שאיחרתי, ממש שכחתי שקבענו ל12.. " ואז היא עצרה, רואה אם רועי עומד רטוב כולו, קים עם מחבת ביד ונראית כועסת, דני מסתתר מתחת למיטה, איב מתעסקת עם מצלמה על חצובה, ובן, מנצל את הבלאגן כדי לעמוד ולאכול בשקט ליד המקרר.
אדל אפילו לא ידעה מה לחשוב:"באתי לא בזמן? אני יכולה לקפוץ מאוחר יותר אם אתם באמצע משהו"
YOU ARE READING
קים ואיב
Humorקים ואיב מתחילות תואר ראשון, מגלות שהן שותפות לחדר. קים, אושיית אינסטגרם, ואיב התלמידה החרשנית מייד מתחברות. הן מוכנות להתחיל את שנת הלימודים להתגבר על כל המכשולים והקשיים בדרך. אבל שום דבר לא מכין אותן לרגע שבו השותפה השלישית שלהן לתרגילי בית במבוא...