Uyumadan önce minuk minuk piremses hikayeleri atcm size
👄👁️👄💅 Once upon a time diye başlamak istyrm
tşk
öd
bbü....
Once upon a time...
Bir prenses varmış. Bir lanetle doğmuş. Sivri dişleri,uzun pençeleri, pembe saçları, kıp kırmızı gözleri ve gri bir teni varmış. Bu prensess çok vahşiymiş. Ailesi ondan nefret etmiş. Onu pis, vahşi, çirkin diye çağırmışlar. Krallığın yüz karası ilan etmişler.
Kral ve kraliçe ondan kurtulmak için bir sürü yol denemiş ama prenses ölmemiş. Başka çağre kalmayınca onu yerin altına bir zindana hapsetmişker. Çünkü onlara göre prensesin yeri orasıymış...
Prenses büyüdükçe bazı geceler uyuyamamaya başlamış. Kafasındaki sesler onu rahat bırakmamış. Prenses birgün gece uykusundan uyanmış. Bilinci yerinderymiş ama vücudunu kontrol edememiş. Bir nini mırıldanmış. Derinden ürkünç bir sesle. Halisünasyonlar görmeye başlamış...
🎵 Gece olunca🎵
Karanlık bir gökyüzü görmüş
🎵Ölüm kapında🎵
Her yer kanla kaplıyken çığlıklar duymuş
🎵ben şarkımı söylerken bir krallık çöküyor 🎵
Olanları yavaş yavaş unutmuş. Dolunay vakti kendini kaybetmiş yavaş yavaş. Parmaklıklarını kırmış yukarı ait olduğu yere doğru giden meldivenlerden yukarı çıkmış. Çok hızlı koşmuş çılgınlar gibi koşmuş. Bir hayvan gibi...
Gözlerinden kanlar damlamaya başlarken o kendi ailesini katletmiş. Bir krallık çökümüş. Ve lanetli prenses mühürlenerek hapsedilmiş. Onu yüz yıllarca bir daha gören olmamış...