Woensdag 2 oktober 2019

87 2 2
                                    

Vandaag is de dag dat ik het mijn andere vriendin Nynke wil vertellen over mijn haarprobleem. Dit is echt veel moeilijker dan je denkt. Ik had het Lisa natuurlijk al verteld, maar dat was veel anders dan Nynke. Ik heb de hele dag op school gezocht naar het goede moment, maar het lukte me niet. Ik kon het Nynke niet vertellen. Toen ik thuis kwam had ik heel veel spijt. Lisa wist het al, waarom kon ik het Nynke niet vertellen. Ik fietste alleen naar huis, Bjorn ging met een vriend mee naar huis. Op de fiets had ik lang nagedacht over wat ik wilde en ik besloot het vandaag via de app te vertellen. Ik wist zelf dat het niet persoonlijk was zoals bij Lisa. Ik had vorige week een filmpje gezien over dit onderwerp en besloot dat filmpje door te sturen. Ik voelde me slecht toen ik het stuurde, maar ik wist dat ik het moest sturen. Nynke reageerde heel aardig. Ik snapte niet waarom ik dit zo lang had uitgesteld. Ik was heel blij dat ik dit had gestuurd en dat we het er over konden hebben. We hebben er nog lang over geappt. In de avond kon ik rustig en lekker slapen. Ondanks dat ik het liever in het echt wilde vertellen was ik toch trots op mezelf. Ik had dit verteld, een groot obstakel voorbij. Ik ben gelukkig!

Hoe alopecia haar leven op de kop zetteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu