Waarom moeten mensen zo doen? Is het nodig? Volgens mij niet, dus waarom doen ze dat dan? Is het omdat ze hetzelfde naar hun hoofd geslingerd krijgen? Of is het omdat ze zelf niet lekker in hun vel zitten? Wat is het? Ik snap het niet. Waarom moeten ze het bij anderen ook doen? Het is ook niet leuk voor de ander om een gebroken leven te leiden. Verdwaald. Daar voor is niemand gemaakt en daar voor is ook niemand gekomen. En als het je toch overkomt, weet dat er ALTIJD iemand is, die je wil helpen. Ook al denk je nu van niet en denk je dat iedereen makkelijk praten heeft, maar er is toch iemand, ECHT WAAR, geloof me. Ik meen het. Er zijn mensen die van je houden, ook al zeggen ze van niet. Het is zo. Alle nare dingen die je te horen krijgt, zijn niet waar. Het zijn allemaal leugens. Hou je sterk. Stay strong. Ik weet heel goed wat je nu denkt, of misschien zelfs zegt; ja ja, dat zal wel. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het is super moeilijk. Dat weet jij zelf en je kan zelfs tegen iemand anders zeggen; van alles wat ze over je zeggen, is een leugen. Jij bent bijzonder. Jij bent speciaal. Jij moet je niets aantrekken van anderen, terwijl je dat zegt, zeg je dat met de volle 100% waarheid voor de ander. Je wil probeeren dat de ander je ook gelooft en vertrouwt, terwijl je denkt van als ze dat tegen mij zal zeggen zou je het niet willen en misschien kunnen geloven, omdat je denk; ja, dat zal wel zo zijn maar hoe. Ik kan niet bestaan. Niet je denkt: ik kan het niet. Maar alsjeblieft leer het. Ik weet het. Het is zo vreselijk moelijk, maar je kunt proberen het te negeren, ondanks de moeilijkheids graad. Probeer het. Dat doe ik ook. Het helpt stukje bij beetje. Het kan niet met één knip in je vingers opgelost worden. Was het maar zo.. Dan was alle elende uit de werld.
Alsjeblieft, stay strong, keep going. Jij bent het waard. Jij bent bijzonder. Je bent gezegend met je eigen mooie naam.
JE LEEST
Tips over Pesten of Gepest worden
RastgeleAccepteer iedereen zo als hij/zij is zonder gepest Het meisje word nu bijna 11 jaar lang gepest en is zelf 16 jaar oud Ze weet niet wat ze er mee aan moet er zwerven zo veel vragen in haar hooft rond WAAROM.? WAAROM IK?