Sherlock
Už zas mi sebral všechny mňamky!!! Jsem smutný? Nevím... Ani nevím kde to sedím... Je to tu moc hezký... Sem tam proběhne takovej malinkej pejsek... Sedím na nějaký, asi dece co já vím... Hele támhle leží další pejsek... Postavím se jdu k němu a opatrně velice opatrně a decentně do něj šťouchnu... Asi mu narostly křídla protože odletěl, až k nějaký zdi. Hmmm zase spadnul... Já mu, ale pomůžu jdu pro něj!!! Slyšíš?
John
Sherlock zase někam zmizel. Po návštěvě Mycrofta... Byl ho zkontrolovat. A sebou si odnesl cigarety a drogy, který jsem našel u Sherlocka ve věcech. To ho samozřejmě naštvalo a odešel ven.
Jenomže už je venku hodně dlouho. Tak ho jdu hledat. Nejspíš si šel najít nějakýho dealera, kterýho Mycroft ještě nepodplatil aby mu nic nedal.
Chodím ulicemi Londýna... Je už ráno. Sherlock byl venku přez noc. A já jako jeho přítel bych ho měl najít... Kéž by se furt nechoval jak dítě.
Chodím tu už nějakou tu hodinu a najednou ho zahlédnu. V nějaký špinavý uličce. Sedí na zemi a čumí do blba... Takže je zas zfetovanej... Někdy je fakt blbej... A víte co? Tuhle chvíli si užiju. Rozhodl jsem se, že ho budu chvíli sledovat. Opřu se o zeď, abych na něj měl lepší výhled. Tak pět minut se nic neděje. Ale najednou se Sherlock zvednul a motavým krokem se vydal k mrtví kryse. Nejdřív na ni volal čiči čiči. Pak ji nakopnul, ona odletěla a narazila do zdi. Okey teď je definitivně kaput. Znovu se za ní rozešel a vzal ji do ruky. Asi budu zvracet... Ale je to vtipný... Sherlock drží v náručí mrtvou krysu a volá o pomoc. Vypadá docela smutně... To je divný... Asi už za ním půjdu. Radši. „Sherlocku?" Otočil se na mě se slzami v očích. „ Johne?"
Sherlock
Výborně jako na zavolanou... „ Johne... Ty jsi doktor. Musíš pomoct mému pejskovi, asi mu je špatně!" „Sherlocku... To není pes." Slzy se mi roskutálely po tvářích... „Není?" A kde teda je můj pes? „Víš Sherlocku my nemáme psa..." „ Slyšíš to Johne juniore?" Přimáčkl jsem si toho pejska k hrudi. „Pojď Sherlocku půjdeme domů... Půjdeš se prospat..." „Může John junior s náma?" „Ne" „Proč? On chce s náma!" „Dobře může."
ČTEŠ
O Něco Víc!!! *Sherlocka* Vtipy
HumorLedový muž mi sebral všechny... všechny!!! Mňamky, který jsem schoval doma... a tak jsem vyrazil do uliček za cukrářem... ( PS. Budu sem házet vše možné i nemožné)