Offf!!Neden herkes boyle bakiyor ki bana. İnsan gormediniz mi hic? Nakil olduk hesapta. Siniftakiler kendi havasinda takiliyor. Havali kizlar...En arkaya gectim. Bi cocuk yaklasti telefonumu alip ismini ve numarasini kaydetti. Kendi telefonunu bana uzatti. Adim yaziyor demekki dikkatini cekmisim. Numarimi verdim. Tuttu arkadaslarinin yanina goturdu beni. Tanistirdi hepsiyle. Takmadilar beni acikcasi ama cocugun sicakkanli olusu hosuma gitti. Gece ikiye kadar mesajlastik. Kimi sevdigini nelerden hoslandigini hatta hastaliklarini bile anlatti. Cok kisa surede yakin arkadas olduk ve ben hicbir sey anlayamadan bir gece eski sevgililerimizden bahsediyorduk. Sonra benim sevdigim kiz kim biliyor musun dedi ve benim resmimi atti. Aslinda ilk basta dalga gectigini dusundum ama degildi bayagi bayagi cozuluyordu. O zamanlar ben zayiflamaya basladim cunku artik bi sevgilim vardi. Guzel gorunmeliydim. Sisman ben gittim yerime zayif kibar ve şık bi kiz geldi. Artik makyaj yapmadan cikamiyor hatta ve hatta hic almadigim kaslarimi aldirmak istiyordum. Sevgili derken yaptigimiz seyler kisitliydi. En fazla okulda birlikte kahve iciyor ya da birlikte oturup konusuyorduk. Cok uzun surmedi zatrn bu buyulu gelen sacmalik. Ayrildik...
O hep benle bir yerlere gitmek istedi bense gitmek istemiyor daha dogrusu annemlerin bilmesini istemiyordum. Sanirim onada cok asik olmamisim. Uzulmedim pesinden. Ustune ustluk yalanlar cikti altindan. Baska bir kizi sevdigini soyledi cok ciddi bir tavirla. Onemsemedim. Tek yaptigim icimden bir dolu kufur sovmekti ona. Ayrildigimiz gunun sabahinda babam arabada sizin sinifta boyle bi cocuk var cok firildak dedi. Eeee babacim bunu neden simdi soyluyorsun ki sen ??
Her sey ve herkes gibi o da bitti bende