,,Dobrou."
Niall
Ráno jsem se probudil dřív než Liam. Tak jsem si řekl, že mu udělám něco k snídani, když mi včera udělal tu večeři. Vymanil jsem se z jeho objetí a sešel dolu do kuchyně. Rozhodl jsem se udělat palačinky. Vyndal jsem si potřebné suroviny, které tu Liam měl a začal s přípravou onoho pokrmu.
Proč dělám snídani Liamovi? Liam, ta osoba, která mi furt říká nějakou přezdívkou. Předevčírem jsme ji poznal a včera jsem u ní spal. A ještě k tomu ji teď dělám snídani. No ty vole
_
Vyndal jsem poslední palačinku z pánve na talíř a pánev uklidil do dřezu. Palačinky jsem naservíroval s čokoládou a ovocem na talíř, který jsem dal na tác i se sklenicí vody. No svoje palačinky jsem snědl tak nějak v průběhu vaření. Takže já už jsem najedený. Heh. No nic, došel jsem do pokoje a protože Liam furt potichu oddechoval. Tak jsem tác s palačinkami položil na noční stolek vedle postele. ,,Liame" zašeptal jsem mu do ucha. Nic to s ním neudělalo, jen se přetočil na záda.
Po pár dalších marných pokusech šeptání jeho jména. Jsem se rozhodl udělat hodně riskantní věc, ale nechci aby mu to vystydlo, když už jsem se s tím dělal.
Sedl jsem si na něj obkročmo a svým obličejem se přiblížil k tomu jeho. Nejdříve jsem ho chtěl políbit jen na tvář, ale tak krásně plným a tvarovaným rtům se nedá odolat. Jemně jsem ho políbil na spodní ret, následně přitiskl rty na ty jeho. Řekl bych, že ho tohle hodně rychle probudilo, protože hned pohl jeho rty proti těm mým. Po chvíli nevinného tření našich rtů, Liam přidal i jazyk a rukama zaplul na můj zadek, který začal různě mačkal. Sice mě to trochu zaskočilo, ale spolupracoval jsem. Líbilo se mi to. I když jsem se líbal po druhý v životě. Radši jsem se odtáhl. Uslyšel jsem nespokojené zakňučení. ,,Takové probuzení bych si nechal líbit, koťátko." dal mi malou pusinku na nos. ,,Ale nebudu kecat nečekal jsem to." usmál se. ,,Udělal jsem to jen proto, že jsem ti udělal snídani a nechci aby ti vystydla." slezl jsem z něj a ukázal na tác na nočním stolku. ,,Děkuju za snídani, princezno, ale neříkej, že se ti to nelíbilo." oblízl si rty. ,,No dobře, možná trochu, ale teď už jez." řekl jsem. ,,Trochu? To si počkej až se pode mnou budeš svíjet slastí, koťátko." zasmál se. Já zčervenal a sklopil pohled.
_
,,Koťátko?" zeptal se, potom co dojedl svou snídani. ,,Ehm...Ano?" podíval jsem se na něj. ,,Neměl bys jít do školy?" vyhoupl se do sedu. ,,Dneska je sobota." uchechtl jsem se. ,,Oh... ach tak a copak bys chtěl dělat?" dal mi ruku na stehno. ,,Co kdybychom pokračovali v tom, co jsi nám tady rozdělal, koťátko?" pohladil mé stehno. ,,Ehm no, a-ale já nic takového nikdy nedělal." zrudl jsem. ,,Neboj se, koťátko, budu na tebe opatrný, kdyby se ti něco nelíbilo, stačí říct." posadil si mě do klína a opřel se o čelo postele. Když jsem ucítil jeho tvrdou erekci na mém zadečku, zrudl jsem ještě více. ,,Ano, koťátko, tohle se mnou děláš." dal ruce na obě mé půlky. Nahnul obličej ještě blíže k tomu mému a začal mě jemně líbat na rty. Já mu polibky okamžitě oplácel. Po chvíli líbání, zajel rukama pod mé boxerky a jedním prstem se jemně otřel o můj vchod. Vzdychl jsem. Když jsem si uvědomil, rychle jsem si zakryl pusu. ,,Tak krásný zvuk, koťátko." sundal mi ruku z úst a položil jí na svou hruď. ,,Já-á nevím jestli to ještě chci." zašeptal jsem a sklopil pohled. ,,Jestli nechceš tak ještě nemusíme, koťátko." smutně se usmál. To ho to tolik mrzí? ,,Ale mohl bych ti alespoň pomoct." rukou jsem mu začal jezdit po hrudi. ,,Pomoct?" nadzvednul obočí a nasadil šibalský úsměv. Jen jsem stydlivě přikývnul na souhlas a cítil jak se mi do tváří nahrnula červeň. ,,Tak můžeš začít, princezno." ruce dal podél svého těla a povzbudivě se na mě usmál. Chytl jsem lem jeho trička a zhluboka se nadechl. Pomalu jsem mu ho sundal a pohled zabodnul na jeho hruď. Jak může někdo tak sexy, chtít někoho jako jsem já. Skousl jsem si ret. Začal jsem ho líbat na krku, kde jsem se trochu zrdžel, pak jsem se přesunul přes jeho hruď až k jeho podbřišku. Přestal jsem, tiše jsem si povzdechl. Stáhl jsem mu boxerky a vykulil oči. To se má do mě někdy vejít? Vyděšeně jsem se na něj podíval, on se jen uchechtl, ale nic neříkal. Chytl jsem jeho už tak tvrdou erekci do ruky. Tiše vzdychl. Pro sebe jsem se usmál. A párkrát zapumpoval nahoru a dolu. Nasměroval jsem ho k mým ústům. Strčil jsem si ho celého do pusy. Naštěstí netrpím dávicím reflexem. Začal jsem hlavou pomalu pohybovat. ,,Oh koťátko." vzdychl dost nahlas. Zrychlil jsem. Dal ruce do mých vlasů, ale nechával mě určovat rychlost. Vzdychal hodně nahlas a za pár chvil se udělal do mých úst. Spolkl jsem to a překvapivě to ani nebylo tak hnusný. Liam si nandal boxerky a ještě vydýchával svůj orgasmus. ,,To si nemusel, koťátko." usmál se a přitáhnul si mě do obětí. ,,Zasloužíš si odměnu."
________________________________________________________________________________
Bea
ČTEŠ
(Wrong) number - Niam Horayne [CZ fanfiction]
Fiksi PenggemarJá: Můžeš mi říct, co to má znamenat?! Neznámé číslo: Ehm...Špatné číslo Já: Oh, omlouvám se. Neznámé číslo: To nevadí, kočičko ____________________________________ !WARNING! 15+ Sexting Perverzní fotečky Prostě úchylná fanfikce od úchylné autorky.