1

12 3 3
                                    

Salut!
Sunt Kate ,am 19 ani ,și sunt la universitatea din Boston .Duc o viața de calvar cu fratii mei  vitregi .. știu,stiu,  ar trebui să fiu mai bună cu ei,dar dacă ar fi și ei mai drăguți cu mine , ce bine ar fi ..
Tatăl meu s-a  despărțit te mama  acum ceva timp, iar tata s-a recăsătorit cu o femeie pe nume Amalia care are doi copii mai mici pe nume Andrei și David ,sunt foarte nesuferiți ..:..
Este ora 8:30   Iar am întârziat la școală.  Mă duc repede să mă spăl pe față și pe dinți iar apoi îmi iau repede niște haine din dulap . Alerg pe stradă sperând ca o sa prind ultimul autobuz pentru școala ,când de  odată vine o mașina cu viteza trecând într-o balta cu noroi stropindu-mă toată ,eram plina de noroi si chiar atunci sosise microbuzul plin de elevi care râdeau de mine caci eram plina de noroi. Urc in autobuz jenata de ce s-a petrecut. Azi e prima zi de facultate si deja m-am facut de râs ..(jenant)
Intru in universitate plină de noroi cu ochii în telefon dau peste un tip arătos și cu parul creț, mi a scăpat telefonul in partea lui iar al lui a fost in partea mea, arătau la fel așa ca eu l am luat pe al lui din greșeală si el pe al meu. " Dar ce ai pățit de ești plină de noroi ?" Întreabă el râzând , "Este o poveste lunga " spun eu jenată. "Te pot ajuta să te cureți daca vrei " spune el cu un glas draguț.." nu e nevoie,mă pot descurca singură " am zis eu de rușine. Mă îndreptam spre toaleta să mă șterg pe haine și le zăresc pe fostele mele colege din liceu,niște fete îngâmfate și rele. Au început sa se ia de mine zicându-mi că nu mă spăl si că vin la școala cu hainele murdare și că așa am fost mereu , eu m am enervat foarte tare și i-am dat o palmă, ea a zis "ești proastă?" și m-a luat de par,noi ne băteam si de pe coridor ne zărește  băiatul de dinainte si spune "Hei,Hei,gata, fetelor încetați"
Spune el speriat ne știind ce se întâmplă. "Ce s-a întâmplat ?" Spuse el încruntat, " ce să se întâmple, treceam pe hol si se ia ăștea de mine" am zis eu furioasă," voi trei ,de câte ori v-am zis să nu vă mai luați de fetele din facultate, sunteți domnișoare si voi " spuse el nervos. Mă ia de mană si mă duce afară "urcă în mașină" spuse el "de ce să urc in mașină?" Spun eu speriata "hai urcă ,vreau să te duc undeva" spuse el zâmbind. "Oare unde ma duce ?" Spun eu in gând.
Ajungem la un magazin imens de haine de lux,intrăm acolo si el zice " alege ce rochie vrei" " de ce ?" Întreb eu mirată , "uite-te la tine ce haine ai pe tine,așa vrei să începem orele ?" Spuse el , " ok , am să aleg una " am zis eu rușinată. " waw ce faina este rochia asta. Vai da ce scumpa e." am zis eu " nu contează ti-o platesc eu ,ia-o " Nu vai e prea scumpă" spun eu rușinată . Am luat rochia pana la urma si am probat-o , "Waw ce bine iți sta in ea" spuse el  "mulțumesc!" Am zis eu zâmbind catre el . Am mers s-o plătim i ar apoi am mers la universitate. In drum spre universitate l am intrebat :
Eu -" cum te chiamă ?am uitat sa te întreb.."
El -"mă chiamă Stefan ,pe tine?"
Eu-"kate,mă chiamă kate "
El -"ce nume frumos ai !"
Eu- "Mersi!"
      Ajungem la universitate si intram la ore când de odată îi vad pe ai mei.....
________________________________
       Daca v-a placut nu uitati sa apasati pe steluța din dreapta de jos , o sa revin cu partea a 2 a

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 04, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Living in a lie !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum