i hate y

30 2 6
                                    

,,Víš, že jsi dostal poznámku, že jo?" zeptala jsem se, když jsme skončili školu.

,,Cože?" křikl Luky když slyšel větu 'víš, že jsi dostal poznámku, že jo?'

,,Dělám si srandu.. Asi."

,,Musím jít domů, ahoj, princezno." řekl Luky a obejmul Kate.

,,A jestli teď řeknete, že nejste pár, tak vám to věřit nebudu." řekl Kubí.

,,Nejsme. Klidně si to nevěř. Jsme jen kamarádi. (pozn. autorky: TOHLE MĚ BOLÍ PSÁT!!!)': BRECIMMM)

,,Jasný."

,,Ahoj, Luky."

Luky's view

,,Luky?" křikla mamka když jsem přišel.

,,Jo?"

,,Pojď sem do kuchyně." křikla zas a podle tónu hlasu se usmála.

,,Jo? Co potřebujete?" zeptal jsem se a šel si nalít vodu do skleničky.

,,Stěhujeme se." řekl taťka a mě spadla sklenička.

,,Cože? P-Proč?" zeptal jsem se se slzami v očích.

,,Tady Ti to neprospívá.."

,,Že ne?! Mám tady kamarády!" křikl jsem. ,,A holku, kterou miluju.." řekl jsem teď už tišeji.

,,Jsi v městě! Hrozný vzduch! Stěhujeme se na vesnici."

,,Proč?! Chci být tady!" rozkřikl jsem se. Nechci opustit Kate. Nechci opustit nikoho.

,,Stěhujeme se a tečka!"

,,Nesnáším vás.." řekl jsem a vyběhl ven. Kam teď? Ke Kate ne. Řekl jsem si. K žádným přátelům už vůbec ne. Kam mám ksakru jít?! vzdychl jsem. Klub.

classmateKde žijí příběhy. Začni objevovat