Untitled Part 1

8 0 0
                                    

ჰუჰ..ისიც არ ვიცი როგორ დავიწყო.. ძალიან სწრაფად თითქოსდა თვალის დახამხამებაში გავიდა ეს ერთი თვე.. ვერც კი ვიაზრებ ისე უცებ გავიდა ეს დრო...ამ ტექსიტით კი მინდა რომ ყოველი გასული დღის ყოველი ახალი ემოციის ჩემი ყველა გრძნობის სესახებ გადმოვცე და იმედი მაქვს რომ ბოლომდე თუ ვერა საკმარისად მაინც გადმოვცემ ყველა ჩემს გრძნობას შენდამი..(ნუ ყოველ შემთხვევაში ვეცდები მაინც).

ძნელია დაწერო იმაზე, რაც შენთვის ხელშეუხებელია, პირადული მნიშვნელოვანია. ვფიქრობდი დამეწერა თუ არა... გონება და გულის ცემა ერთმანეთს დაეჯახა და გადავწყვიტე... სივარული ეს ხომ ცხოვრების სურვილია!!! გიყვასრ - უყვარხარ ეს ხომ სიტყვებით აუხსნელი გრძნობაა. მთელი სულით მინდა გადმოგცე, აგიხსნა, გაგრძნობინო თუ რა ძლიერია ჩემში შენდამი ეს ამაფორიაქებელი გრძნობა, რასაც სიყვარული ჰქვია!!! ))

გულო, იცი, იმ დღიდან შეიცვალა ყველაფერი, როდესაც გაგიცანი, - მთელი ჩემი სამყარო, ცნობიერება, მისწრაფება, ფიქრები... თითქოს, მანამდე არც ვყოფივარ... შენ, მთელ ჩემს სამყაროს მოიცავ, მეჩემფიქრები, მეერთადერთები, მეტკბილები... მეჩემსამყაროები! მიყვარხარ - (მერე რა თუ ეს ყველაფერი ასე "დაწვრილებით" ჩემგან არც გსმენია?) შენ არაამქვეყნიური არსება ხარ, ყველაზე განსხვავებულად, რაღაცნაირად - მხოლოდ სენთვის დამახასიათებელი გრძნობებით მომიცავ..., შენ ის უსასრულობა ხარ, რომელსაც შევეჯახე და უბრალოდ სხვას ვერც კი ვამჩნევ, სხვას უბრალოდ ვერ ვუყურებ, ვერ ვგრძნობ ისეთი ამაღელვებელი განცდით, როგორც შენ!!! რა ლამაზია ცხოვრება შენ რომ გაჩნდი, შენ რომ არსებობ ერთადერთო, რა ლამაზია ამის განცდა... 

ჩვენი ყოველი ჩხუბის მერე, ყველა პატარა კამათის მერე ვიაზრებდი თუ როგორ ძალიან მიყვარდი.. რამდენს ნიშნავდა ჩემთვის შენთან ერთად გატარებული ყოველი წუთი, საათი.. დღე... იმდენად სემიყვარდი რომ რაღაც პერიოდი მეც კი ვერ ვიაზრებდი როგორ მოხდა ეს (ვერც ახლა ვიაზრებ მგონი ბოლომდე ჩემს ყველა გრძნობას დდ) გულო შენ უბრალოდ ჩემი მთელი სამყარო მოიცავი... მთელი ჩემი არსებით შემიყვარდი..

vakoWhere stories live. Discover now