Inceputul...

1.4K 64 1
                                    

Eu- Dar nu vreau!!Vreau sa lucrez in continuare ca ospatar!!Este mult mai bine pentru toti!

Tata-Draga, te rog, doar 6 luni...o sa iei tu tot salariul si promit ca iti dublez alocatia.

Eu-Aici nu e vorba de bani, tata!!Nu vreau sa fiu dadaca unor tipi .Daca tot vrei sa imi dai mie salariul de acolo si imi dublezi alocatia, nu ar fi mai bine sa angajezi pe cineva?

Tata-De o saptamana ma tot rog de tine! Am de rezolvat niste probleme in America promit ca o sa termin cat mai repede, doar inlocuiestema!!

Eu-Vad ca nu ajungem nicaieri asa. Hai sa facem asa... deci... o sa incerc dar daca devine insuportabil am sa renunt.

Tata-Ok sa facem deocamdata asa!Multumesc..

Eu- Si inca ceva...nu vreu salariul ci marirea alocatiei

Tata- Asa am sa fac.

*Si iese fericit pe usa casei*

Desi sa ma prezint...eu sunt Baek Su Min, pt prieteni Su Min sunt in anul intai de facultate, ma rog aproape ,acum suntem in vcanta de vara.Locuiesc in Seoul impreuna cu tatal meu; mama locuieste de 8 ani in America iar eu am crescut mai mult cu tatal, care mai mereu era plecat, bunicii si nebuna, sora mea din alta mama, vecina si nu in ultimul rand cea mai buna prietena ,Dara .Si cum bine ati observat tata ma obliga sa il inlocuiesc si sa am grija ca tipii aia ...Urasc sa stau cu baietii!! De ce? (stiu ca nu va intereseaza dar trebuie sa va spun., am avut cateva relatii si din toate eu am ajuns sa sufar rau de tot si era sa o fac lata de tot o data, dar ma oprit Dara la timp)

Pareri?Capitolul e scurt si cam plictisitor dar restul nu vor mai fi asa

Lasa-ma nu mai vreau sa ma indragostescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum