Stăteam la balcon, ma uitam la stele stăteam pe jos aveam o pătură pe care
Stau, ma uitam la stele erau așa frumos, încă ma gândeam la tot, James, Wiliam, Elena absolut tot era așa ciudat totul, atât de diferit, sunt deja aici de doar 4 zile în celelalte 2 zile nu l-am mai văzut pe Wiliam în schimb James îmi tot da târcoale era enervat deja, nu-și găsea și el una de o vărsta cu el? Oricum în numele lui Dumnezeu eu am 18 anii iar el 23, nu ma deranj vârstă dar nu ma simțeam deloc atrasa de el nici fizic nici psihic.

- Angel? Aud pe cineva care ma striga.

- Da?

- Angel? Tot aud cum ma striga iar și iar pana m-am enervat și am plecat de la mine din camera și am iești din gradina de acolo se auzea cum ma striga finca balcanoul meu da spre gradina.

Când sa întru în gradina simt cum cine ma trage de încheieturile mâinilor și cum sunt lipita de perete și ca mi-se pune o mână pe gura, era William ce doamne la apucat oare el ma striga? Nu semna cu vocea lui cel care ma striga, îmi face semn sa tac și își lua mâna de la gura mea și apropie de mine și îmi șoptea la ureche

- Nu te striga nimeni Angel, strigoi vor sa te induca în eroare ca să te omoare.

Am întrcemeit, strigoi? Se refera la vampri? Sau vârcolaci? Sau nu știu eu ce creaturi? Doamne nu credeam ca chiar exista... Ma gândeam ca sunt doar povești dar ei oare chiar exista?.
Wiliam ma luat de mână în momentul ala simțeam ca în stomacul meu e un război de fluturi, ma ducea în părerea de est a Patatului, pana am ajuns la ușa din lemn masi bine lucrata, intrasem în camera și a închis-o cu o cheie ma uitam ciudat la el finca nu înțelegeam de ce a făcut ăsta? Ma uitam mai bine în camera era diferita, pereți erau de un alb imaculat, mobila negra avea un birou tot de culoarea alba, pe pereți erau picați manual patul era mare de 5 persoane, era exact ca unui prinț răsfățat, aveam și o mini biblioteca în camera era un tablou, de curiozitate m-am dus la el și ma uitam cu atenție, era el cu o fată, era frumoasa parul roșcat până la umeri ochii verzi și era slabă dar cu niște forme bine făcute, m-am uitat mai atent la Wiliam, zâmbeam era fericit în fotografie asta.

- Ai iubit-o mult nu? L-am întrebat, el era stătea întins în pat liniștit

- Încă o iubesc mult pe Alessia.

Alessia? Am citit undeva despre ea, scrie ca era o femeie ușoară ca a ajuns prostitoata de buna voie și amanta unui Duce de renume și cunoscut cam foarte afemeiat, eram ciudat cum sa iubești o asemenea ființă care și-a ucis propriul copil? Și care ea iubea doară banii?.

- Cum poți să iubești asemenea ființă? L-am întrebat, sa enervat când i-am zis cum poate sa o iubesca.

- Nu este problema ta! Vocea lui era aspra.

- Știi ea nu va ajunge mai mult decât o prostitoata, ea se va culca cu fel și fel de bărbați și va ajunge sa fie amnata Ducelui Lucian Blaga, și chiar va rămâne însărcinata cu el și își va ucide propriul copil pentru ca ea iubește doar banii, Wiliam ea face asta doar de buna voie nu o forțează nimeni.

Se uita la mine ca la nebuni, era mirat și în privirea lui înafara de nervozitate eram curiozitea.

- Și de unde ști tu toate astea My Lady?.

- Eu provin din alta lume într-un fel eu provin din prezent.

- Și ma rog ce mai ști tu?ma întreba

- Wiliam, peste câteva luni vor   sa te ucida Regele Frederick, în pirma luna vor încerca să te otrăvească, a doua luna vor încerca să te ucida altcineva ca și o înscenare, a treia luna te va ucide chiar el în timp ce tu vei dormi, tu îți vei găsi sfârșitul chiar de către soția ta care este mâna în mână cu Regele Frederick,stiu e greu de procesat totul dar ma vei avea pe mine sa te ajut cu toate astea, îți voi spune totul pas cu pas altfel totul se va duce de râpă.

- De ce vrei sa mă ajuți?

- Pentru ca Imperiului acesta va schimba lumea.


Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jan 06, 2021 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Trecutul Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon