Moon prave dotocil video a slisel klarisu plakat hned bezel za ni byla v obívacím pokoji a sní tam byli jeji rodice samuel se zeptal"klara co sa děje,, Klarisa se rozbrecela este vic a robehla se do svyho pokoje.
samuel se zeptal rodicu co se stalo a oni mlceli. moon se rozohdl ze pocka na dalsi de az se klarisa uklidni aby se ji na to mohl zeptat.
dalsi den: moon vstal vycistil si zubi a vysprchval se ve sprse potom se sel podivat za klarisou byla zamcena u sebe v pokoji. moon se ji zeptal co se deje ona mlcela ten den moon jeste odjel spatky do prahy za mettemem.
mattem rika:" co je z klarisou vubec mi neodepisuje,, Moon rekl: "no vies ona je teraz niaka dievnaa ,, a mattem rika :"je to celkem kost ze,, a moon rika: " hej skoda te to jie moja sestra inač bych poni ihned letel,, v tom se moonovi zacinkal mobil .
byla to klara . Moon byl velice prekvapeny otevrel si zpravi ale mama ho prerusila a zavolala k obedu moon se tudiz nestih podivat co klara napsala.
moon mel k obedu spagety bolonske.
jakmile dojedl tak si precetl spravu od klarisi. bylob tam napsané moone ten vecer no e no musim ti neco rict se aadoptovana moon byl vsoku rekl to matemovi a ten ho za to zmlatil takze moon jel do nemocnice.
tam zanim prijela cela jeho rodina vcente klarisy. vsychni krome klarisy odesli jen klarisa tam zustala az do pulnoci o pul noci rekla samovi ze ho miluje a sam se prdobal z komatu .
podíval se naklrisu a ona na nej jejich rty se zacaly priblizovat a pak se políbily.
zacali se líbat víc
víc
a víc
klarisa se na nej lehla a neco ucitila v mezinoží zeptala se moona co to je a on ji rekl at se klidne podiva ona sklouzla dolu a vsimla si hrbolu mezi jeho nahami stáhla mu kalhoty a vybafl na ní moonuv pp klarisa mu ho zacala masírovat a pak kouřit moon vzdechal.¨
klarisa se zacala vysékat dala si veci do skrine a sla na nej dala si moonov pp do jeji diry a vzdechla o moone ja te tak milujam ja tebe taky milujam rekl moon.
klarisa se se na nej lehla hrudnikem a zacala ho líbat
pak se klarisa otocila a zacala moonovi znova kourit a moon zase lizat takhle to stale opakovali az dorana a pak sli spolu domu
o 2 mesice pozdeji klarisa vola moonovy SAme ja jj j ja se tehotna se v nemocnicy a rodim prijet rychle za mnou
moon rychle vyjel do nemocnice a tam klára porodila dali mu jmá moonisa a vsichni zily stasne az do smrti konec...................................................................................................................................