- 4 -

103 5 4
                                    

Saat 7 ' ye geliyordu ben de hazırlanmış Tarık' ı bekliyordum
Din don din don
- ( Beyza ) abla kapı çalıyor

- Tamam canım ben bakarım

.......

- Hosgeldin Tarık

- Hoşbuldum Buse hazırsan çıkalım mı ?

- Tamam hırkamı alıp geliyorum .

- Tamam ben burda bekliyorum

Sahil kenarina kadar yürüdük orda Tarıkın arkadaşları vardı beni arkadaşları ile tanışdırdı . Hepsi çok iyiydiler beraber kumsalda gitar çalıp şarkı söyledik , çok eğlendik . Saat 12' ye geliyordu . Tarıka saatin çok geç olduğunu eve gitmem gerektiğini söyledim . Tamam dedi ve kalktık . Yolda Tarık hızlı hızlı soru sormaya başladı .

- kumsalda eğlendin mi ?

- Evet

- Şarkılar nasıldı ?

- Güzeldi

- Peki senin için çaldığım şarkı ?

- Oda çok güzeldi .

- Arkadaşlar nasıllar sence iyi çocuklar mı ?

- Evet iyi çocuklardı fakat niye bu soruları soruyorsun ?

Bu arada eve yaklaşmıştık , Tarık bana döndü gözlerimin içine bakarak bana şunları söyledi ;

- sen çok tatlı ve iyi bir kızsın seni daha iki gündür tanıyorum ama bir anda hayatımın içine girdin çok değişik hissediyorum bu his çok güzel bir his , bu hissi kaybetmek istemiyorum ...

- Şey ..

- Konusmana gerek yok

- Tarık ben de aynı şeyleri hissediyorum ve bunun ne olduğuna neden böyle olduğuna anlam veremiyorum .

- Ben biliyorum .

Tarık son cümlesini dedikten sonra birden dudaklarıma yapıştı ve benimle öpüşmeye başladı . O an öyle güzel bir his içindeydim ki tarif bile edemiyorum çok güzeldi 1 dk kadar öpüştükten sonra gözlerimin içine baktı ve ben seni seviyorum o hissettiğimiz his aşk dedi . Bence de öyleydi bu bir aşktı . YAZ AŞKIy ' dı .

YAZ AŞKI ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin