14.

1.4K 149 300
                                    

אתם הולכים לכתוב לי מה הארת שיער האהובה עליכם של הארי ואני הולכת להגיד לכם למה אתם טועים וביחד נפתח דיון תרבותי ומעשיר על דירוגי השיער שהיו לאדון סטיילס אוקיי?
-

הארי באמת היה מנותק מהעולם החיצון ליותר מידי זמן, כי הוא כמעט ושכח כמה סוגי בשר בני האדם הספיקו לייצר בזמנם על פני כדור הארץ. כשהביט בתפריט המוצג מולו, בעודו יושב מול לואי והמלצרית, הוא היה אבוד עצות לגמרי. הוא התבייש להודות ששכח מושגים פשוטים בקולינריה בשרית, כגון מידות עשייה וסוגי רטבים. ממתי בשר מגיע עם רטבים בכל מקרה? אלוהים. הוא היה טמון עד מעבר לראשו בבעיות של המוסד, עד כדי שהוא כבר לא יצא החוצה למסעדות. למעשה, למעט חגיגת יום הולדת פשוטה עם אימו ואחותו לפניי שנה, הארי לא יצא לשום מקום כבר שנתיים ויותר. הוא פשוט היה.. עסוק. חבריו היחידים היו חברים פורמלים למשרד והמחשבה לבלות עימם מעבר לשעות העבודה לא הלהיבה אף אחד מהצדדים. אם היה לו זמן פנוי (דבר שהמעיט לקרות) הוא היה מעדיף לנצל אותו לנוח. כך יצא, באופן שמבזה כל צעיר בשנות ה20 לחייו, הארי פשוט לא ידע מה להזמין במסעדת בשרים פשוטה.

"אני אקח את הסטייק" לואי אמר למלצרית בנימוס.

"ואני אקח את השניצל חזיר" הארי אמר וזכה לקבל בעיטה כואבת ברגל מלואי, "אאוץ מה אתה-" קרא ולואי שלח לו מבט אזהרה כמזכיר לו את הסיבה לדייט הזה, "אה כן.. אני אקח את ההמבורגר בעצם" תיקן ולואי חייך חיוך מרוצה.

הינה, הוא הזמין את הבשר הכי מוכר שיכל לחשוב עליו. המבורגר. הוא אכל בחייו המבורגר, והוא יודע שאי אפשר לטעות בבחירה הזו.

"איזה סוג תרצה?" המלצרית לא העיפה בו מבט אפילו.

"איזה סוג עדיף?" הוא חזר בשאלה המכסה על החור בהשכלה שלו בנוגע לבשרים.

"אני ממליצה על בשר פרה".

"אז אני אקח את זה" הארי אמר וסגר את התפריט.

"עם גבינה?" שאלה והארי הביט בה במבט מבולבל.

"גבינה?" למזלו, הוא נזכר בדבר צ׳יזבוגר לפניי שבורותו החלה לעורר חשד. "אה. צ׳יזבורגר. לא, לא תודה".

"אילו רטבים תרצה?" המלצרית המשיכה לשאול.

"יש לזה רטבים?" הארי היה נראה אבוד עצות.

"כן כמובן," היא עיקמה את אפה, "קטשופ, מיונז, חרדל, אלף האיים, קארי אדום, קארי לבן-"

"תשימי מה שנראה לך טעים" הארי קטע אותה. הוא קיבל כאב ראש רק מלחשוב על כל התסבוכות שבאות עם הזמנת המבורגר.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now