Ep 3 (Unitcode)❤
ဒီလိုနဲ့ သူတို့အားလုံး ခရီးသွားရမဲ့ညနေထဲကလူစုံနပွေီ...
Before...
Off:"Daddyရေ ကားကိုအဆင်သင့်ဖြစ်အောင်ပြောပေးထားအုံးနော် ပြီးတော့လေ မုန့်ဖိုးလေးပေးပညအုံးနော်😁"
Offdad:"အေးပါကွာ ဒါနဲ့ daddyမင်းကိုတက်ခိုင်းတဲ့ကျောင်းတက်ဖို့မင်းအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီးလား"Off:"အော် အာ့ကလေ ဖြစ်ပါပြီပါပြီdaddy အော် Hotelကိုလဲဖုန်းဆက်ပေးထားအုံးနော်😁😁"
Offmon:"သားရယ် သားdaddyပါ သူအကုန်လုပ်လုပ်ပြီးပြီ သားတို့သာအစစအရာရာဂရုစိုက်ဟုတ်ပြီလား"
Off:အာ့ကြောင့်သားကလေ Dadနဲ့Momကိုချစ်တာ😚😚"
Offကဖုန်းလေးထွက်ဘူးKristဆီဖုန်းဆက်လျက်
Off:Hello krisGun:"Hello P'off ကိုကိုကလေ ညသွားဖို့အတွက် လိုတာတွေသွားဝယ်နေတယ် ဘာပြောမို့လဲခင်ဗျ Gun ကိုကိုပြန်လာရင်ပြောပေးပါ့မယ်"
Off:"ဘာရယ်မဟုတ်ပါဘူးကာ ညနေလောကျကရြငျ လူစုပြီးGunတို့အိမ်မှာကျန်တဲ့လူတွေစုပြီး Pအိမ်ကိုလာခဲ့ကျလို့Tayပါဝင်ခဲ့ Brightကတော့ Pအိမ်ကစောင့်နေမှာ အဲ့ပေါ့ပြောတာ"
Gun:"Gun ကိုကိုပြန်လာရင်ပြောလိုက်ပါ့မယ်နော်"
Off:"okok bye ညနေမှတွေကျတာပေါ"
Gun:"ဟုတ်ကဲ့ပါဗျ Gunဖုန်းချက်ပြီးနော်"
Gunလဲဖုန်းအချ Tayတစ်ယောက် Offကို Lineကစာပို့သည်
Massage
Tay: "off မင်းပြောတဲ့ကောင်မလေးIgငါရပြီကွ မင်းနော် လိုက်စတာတို့ဘာတို့မလုပ်နဲ့😌"Off:"အေးပါကွာ ငါအတည်ပြောတာဟုတ်ပြီလား Kristတိူ့ညနေလာခေါ်လိမ့်မယ် ig နာမည်လေးပြောအုံး"
Tay:"Wjmide တဲ့"😉
Tay ပြောလိုက်တာနဲ့ချက်ချင်းoff ကောင်းမလေးigကိုရှာပြီးaddလိုက်သည်
Off:"okသာကြီးငါaddလိုက်ပြီ😎ဒါပဲငါအဝတ်စားတွေထည့်လိုက်အုံး Bye bye "Tay:"okbye"
ဒီလိုနဲ့ညနေရောက်တော့ ထုံးစံအတိုင်းညီအစ်ကိုနှစ်ယောက် စကားများနေလေရပ်
New:"Win မင်းစာလေ ဘယ်တော့မှာ ငြိမ်ငြိမ်းမနေဘူး ငါခေါင်းမူးလာပြီ မင်းကိုကြည့်ပြီး မခေါ်တော့ရင်ကောင်းမလားလို့"😏
ВЫ ЧИТАЕТЕ
🖤 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘🖤
Любовные романыအချစ်တစ်ခုကနားလည်မှုမရှိရင်ချစ်ခြင်းတရားကဘယ်အရာမှာမဖစ်လာနိုင်ဘူး😇😇 OffGun 💚 TayNew💙KristSingto💜BrightWin❤ Fan Ficလေးပါ အခုမှစရေးတာဆိုတော့ အမှားပါရင်ခွင့်လွှတ်ပါရှင့်😁😍