Elkaptam a tekintetem. Nem tudtam tovább a szemébe nézni. Folytattuk a játékot. Most Zayn pörgetett. Az egyik srác, és annak kellett csókólóznia, aki kitalálta a játékot, tehát fiúval. Tartották magukat a szabályokhoz, gyorsan lekapták egymást. [...]
Niall pörgetett. Az üveg Harrynél és nálam állt meg. Nem tudtam, mihez kezdjek. Most megharagudott, mert Zaynt pörgették ki velem? Nem tudom.
Harry elé léptem. A szemébe néztem, és közelebb húzódtam hozzá. A többiek tudták, hogy együtt vagyunk, tehát nem számítottak nagy dologra. Oh, nagy dolog volt.
Közelebb hajoltam ajkaihoz, mikor megszólalt.
- Passzolok - mondta rezzenéstelen arccal.
Néma csend lett. Mindenki -velem együtt- lefagyva bámulta Harryt, ő pedig csak engem nézett. Ajkaimat beharapva, könnyeimet lenyelve bólintottam, majd visszaültem a helyemre. Lehajtottam a fejem, és a földet bámultam. Gondolatok ezrei cikáztak a fejemben. Miért nem engedte? Miért passzolt? Lehet, hogy már nem szeret?
Ahogy ez a gondolat a fejemben megfordult, kibuggyant egy könnycseppem. Hagytam, hogy végigguruljon arcomon. Nem töröltem le.
- Soph, te sírsz? - kérdezte Louis, kizökkentve gondolatmenetemből.
Még mindig néma csend volt, és éreztem magamon a tekinteteket.
Válaszul csak megráztam a fejem. Nem néztem fel. Tudták, hogy sírtam.
Pár másodperc múlva lépteket hallottam, majd valaki leült mellém.
Ahogy átkarolt rájöttem, Louis volt az.
A vállára hajtottam a fejem, ő pedig sóhajtott egyet.
[...]
- És te miért jöttél el velem? - kérdeztem Louist, miközben a naplemetét bámultuk.
- Hát - túrt a hajába. - Nem szeretnélek ez az eset után egyedül hagyni...
- Értem.. - mondtam halkan.
- Nem értem Harryt.. de miattad beszélni fogok vele, rendben? - kérdezte felém fordítva a fejét.
- Rendben - húztam szomorú mosolyra a szám.
- Na, most pedig gyere ide! - ölelt magához, mire nevetve hátradőltünk a füvön.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Érzések Közt {One Direction ff.}
ФанфикA nevem Sophie Wilson, egy 17 éves, átlagos lány voltam. Mindig nagy álmom volt énekessé válni, de ez eddig nem sikerült, már kezdek lemondani az egészről. Amikor 13 éves voltam, a One Direction volt a kedvencem, bár ez másfél éve másképp van. Az ok...