MULTİPEDİA ŞANSLI BİTCH EDA :*
Kamp alanına geldim.Baran ve bitch Eda sohbet ediyorlardı.Yanlarına gittim.Egemen neredeydi bilmiyordum otobüsten indikten sonra işim var dedi ve gitmişti.Benim biricik Eda'm Baran'la beni tanıştırdı.
Az sonra bir duyuru yapıldı.Herkezin meydanda toplanması gerektiği ve bilgilendirme amaçlı konuşma yapılacağı söylendi.
Tam gidiyorken yanımıza Egemen,tanımadığım bir kız ve bir erkek geldi.Erkek olanı bana yaklaştı ve ;
''Selam ! Ben Burak.''dedi.
''Bende Ilgım.''
''Nasıl olsa ikimizde meydana gideceğiz istersen beraber yürüyelim ?''
''Olur.''
''Bayanlar önden lütfen.''
Bu çocuk tanıdığım diğer erkeklerden daha kibardı.Helede bazı Egoistler( ! ) gibi değildi.
Ben bundan sonra kimseyle sevgili olmayacağıma yemin ettim.Çünkü iki yıl kadar önce canımdan çok sevdiğim Kerem'imi kaybettim.
Öldükten sonra hergün ağlama krizleri geçiriyordum.Ağlasamda Kerem'imi geri getirmeyecekti ama kendimi tutamıyordum.
Ben böyleydim işte utangaç ve duygusal bir kızdım.Kendimi kontrol edemiyordum.Ufacık bir şeyde bile gözlerimden yaşlar akıyordu.
Herneyse meydana gelmiştik.Bizimkiler bizden önce gelmişlerdi.Burak'la yanlarına gittik.Biraz sohbet ettik.Öğrendiğime göre kızın adı Dilan'mış. Baran'ın çocukluk arkadaşıymış.Eda'nın dediğine görede Egemen ve Dilan birbirlerinin çocukluk aşkıymış.
Küçükken aşk denen şeyi kimse bilmezdi abicim bunlar nerden biliyomuş.Aman banane be o ukaladan ve sevgilisinden ( ! ).Bana ne oluyosa harbiden onları düşünüyorum.
Yoksa ! Yok canım kıskanmış olamam dimi o ukalayı.Derin nefes al Ilgım.Kendine gel.Ardından Eda'nın sesini duydum.
''Ilgım lan sen doğayla iç içe olmak için nefesini tuttuysan sana tavsiyem bence hemen nefesini ver yoksa ölücek gibi duruyosun ve ekliyeyim yüzün bordoya dönüşmüş aynı maymun poposuna benziyosun.''
Lan ben nefes aldımda vermeyi mi unuttum.Ah Eda yaktın beni.Hele bi yanıma gel sen görüceksin maymun poposunu.
Hemen öldürücü bakışlar atayımda anlasın olacakları.Herkez hemen gülmeye başladı tabi bazıları anırdı ama onları gülmekten saymıyorum.
O Dilan denen kızda bildiğin anırdı melek yüzlü domuz.Şu Egemen ukalasına bak sen nasılda gülüyo.Bari laf atayımda görsün gülmek neymiş.
''Bay Yüzünü Kasmaktan Felç Geçirecek İnsan yada dur ya ben sana insan mı dedim öküz olduğunu unutmuşum pardon.Çok gülme felç geçiriceksin.''
''Allah Allah benmi dedim sana nefes al doğayla iç içe ol sonra nefes vermeyi unutta suratın maymun poposuna benzesin diye.''
Bir tek Burak gülmüyordu oda bana destek vermek istercesine ;
''Sen Egemen,Baran ve Dilan'a bakma.Onlar küçüklükten beri öyledir.''dedi
''Zaten hepsi orangutan yiyen su ayısı gibi güldüler.Kendi gülüncek hallerine gülüyolar farkında değiller.''
Al işte gülüww ! Hepside dondu kaldı.Öyle değil böyle laf sokulur işte bitch Eda.Bunu içimden derkende Eda'ya alaycı bakışlar atmayı unutmayayım bari.
Burak ve ben gülmeye başladık ve ellerimizi çaktık.Biz gülerken Egemen araya girdi.
''Vay Burak kanki öyle olsun sattın bizi.Hemde daha yeni tanıştığın bi kıza.''
''Kanki valla kusura bakma böyle güzel bi kıza karşı gülünmez.Sizde hakettiniz ama yani.Hem sanki yeni tanışmışız gibi değilde kırk yıldır tanışıyomuşuz gibi hissettim.''
Ardından bitch Eda Şempaze Yüzlü Su Karısı gibi ''OoooooO'' lamaya başladı.Adı üstünde Şempaze Yüzlü Su Karısı.Hele bi gelsin yanıma onu 70 yerinden bıçaklayıp gelinlik giydirip arabayla 30 kez üstünden geçip ormana atıcam.
Sonradan farkettim ki Dilan hiç konuşmuyordu.Tanışalım ki konuşsun dimi ama.Dilan'ın yanına gittim.
''Merhaba ben Ilgım.Seninle henüz tanışmaya vakit bulamadık.''
''Bende Dilan evet biraz öyle oldu galiba.''derken anons sesi duyuldu.
''Dilan Karatepe babanız sizi çağırıyor efendim.''
Galiba bu kampın sahibinin kızıydı.Zenginlerdi demek ki.Aman neyse ne birazdan bilgilendirme yapılacak.Hatta başladılar bile.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
BİR SAAT SONRA :
Bir saat duyuruları dinledikten sonra herkez çadırını kurmaya başladı.Ben bir türlü beceremedim.Egemen yanıma gelip ;
''Ne oldu yoksa cici kızımız çadırı kuramıyormu ? ''
''Evet kuramadım noldu bişey mi var ? ''
''İnsan sevgilisini felan getirirde birlikte romantizm yaşar dimi ? ''dedi.
Gözlerim doldu.Ağlamaklı bi sesle ;
''Sanane he sanane.''dedim.
Yolumu bilmeden ormanlık alanın içine doğru koşmaya başladım.Arkamdan Egemen'in geldiğini biliyordum.Çünkü sesi geliyordu.
''Anlamıyorum ki noldu şimdi.Kötü bişeyde demedim.HEY ! ILGIM BEKLE KAYBOLUCAKSIN ! .''
Hava kararmaya başlamıştı bile.Yoruldum ve bir ağaca yaslanıp yere oturdum.Peşimden Egemen'in geldiğini biliyordum ama çok yorulmuş ve üşümüştüm.Ah mal Ilgım altında şort üstünde kısa kollu ormanın içinde kayboldun.
Ve şuan ağlıyosun.O herif yaralarını daha yeni sarmışken hatırlattı sana o anı.Onu asla affetmeyeceğim.Evet sonunda beyfendi beni bulmuş olacak ki geldi.
''Ilgım noldu ne dedim ki sana ben ? ''
''EGEMEN SENİ ASLA AFFETMEYECEĞİM HEMDE ASLA ! ''
YARIN YB GELİR ŞANSLI BİÇIZLAR ! ! ! ! ! ! !