Hayaller...
Herkesin hayalleri vardır değilmi?Bazıların basit.Bazılarınsa...sanırım imkansız.
Bazılarında hayalleri bile yoktur çünkü onlarda herşey yolundadır. Hep öyle olmayı istemişimdir.Hayal kurmadan mutlu olmak.
Peki benim hayalim.En imkansızı.Aslında okadarda fazla değil sadece sevilmek istiyorum.
Sanırım bana bu bile fazla.
Günlük sana soruyorum benim hayalim niye imkansız?
"Ilgın."Annemin aşşağıdan çağırması ile günlüğümü kapatıp aşşağıya indim.
Babamda gelip yemeğimizi yedik.Annemle masayı toplayıp odama çıktım.
_____________
Sabah alarm sesi ile uyandım ve yüzümü yıkayıp formalarımı giydim.
Anneme günaydın diyip masaya oturdum kahvaltımı yaptım ve okul yakın olduğu için yürüyerek gidiyorum.
Kulaklığımı taktım ve Taylor Swift Black Space açtım.
Geçen hafta birisi nakıl olmuştu acaba bu hafta kim gelecek.
Yakışıklı birisi gelip beni sevecek(!!!!!!)Hıh ironiye bak.
Okula geldiğimde Doğa'ya ve herkese günaydın dedikten sonra sırama oturdum.
Çok geçmeden zil çaldı ve hoca geldi.Konularada ileride olduğumuz için kitap okuyorduk.
Zil çaldığında kitapımı kapattım.
"Doğa sen matematik ödevini yaptın mı?"Sonlara doğru sesim kısık çıkmıştı çünkü yanımdaki Doğa değildi."Sen kimsin ya?"
"Yeni öğrenci ve hayır ödevi yapmadım."Ukala sanki biz anlamadık.
"Yanlız burası dolu."
"Ama artık boş."Doğa'ya baktığımda oda bana mahcup baktı.Sonra görüşürüz bakışı atıp çantamı topladım.
"Hop nereye."Yankalarımı şişirp gözlerimi açtım.
"Sanane."
"Burada oturacaksın."
"Emredersin paşa hazretleri."çantamı alıp arka sıraya geçtim.Arkamdan oda geldi.Sıraya oturdu. Yayılıp sırıtmaya başladı.
"Niye sırıtıyon."
"Bilmem."dedi e'leri uzatarak.Uff sinirlerim bozuldu bende gülmeye başladım.
"Sen niye sırıtıyon."
"Bilmem." dedim onun gibi e'leri uzatarak.Tek kaşını kaldırarak baktı.Bende kaldırmaya çalıştım.
Sonra ikimizde biranda gülmeye başladık.
"Neyse sanırım biraz abarttım."
"Birazmı?"
"Tamam iyi be."Omzuna hafifçe vurdum.Acımış numarası yapıp ovuşturdu.
"Adım..."Lafımı tamamlayamadan Ilgın diye tamamladı.Listeden bakmıştır diye umursamadım.
"Sen."
"Berk."
________________
Öğle arası Berk'in ısrarları üzerine (!!!) eve gitmedim.Aslında ben söyledim kabul etti.
Kantinden tost ayran aldık ve yemeğe başladık.
"Eeee Berk kendinden tanıt."
"İki gözüm,iki kulağım var."Tostundam büyük bir ıssırık aldı.
"Oha inanmam."
"Ve biliyor musun birde ağzım var."
Yarım saat ergenler gibi konuştuk. Anakaradan ailevi sebeplerden dolayı gelmiş İstanbula.
Ders zili çalmasına beş dakika kala sınıfa girdik.Kızların hepsi bana bakıyordu. Bizi sefkili zanneddiler herhalde.
Aslında Berk baya yakışıklı.Ama nebiliyim hani derlerya tipim değil.
Hem zaten kalp birisi için atarken başkasına atarmı?