Bundan tam 5yıl önce hapse cinayetten girdim sebebi ise düşmanımın ailesini öldürdüm.Ve bundan 2 ay önce ailem öldürldü bunu Trevor'un yaptığını düşündüm "Trevor ailesini öldürdüğüm adam"hergün ailemi düşünüyorum.Geçen hafta Tony ile görüşmemizde Tony'ye derdimi anlattım bana"Onları veya onu bulacağım"dedi.Bugün Tony ile görüşeceğim ama 2gün önce ranza arkadaşım olan Micheal ÖLDÜRÜLDÜ hem de gözlerimin önünde Micheal satranç oynamayı severdi ve o gün satranç oynayacaktık satranç takımı ile yanıma gelirken öldürüldü ! Ve şimdi Tony ile konuşacağım. Tony bana"Aileni öldürenleri buldum"dedi.O an çok mutlu oldum çünkü hıncı mı almak istiyordum bu iyiydi çünkü çıkmama tam olarak 5gün vardı.Hapihaneden çıktım ve yarın gidip öldürecektim.Elime 2 adet AP Pistol alıp gittim yarı yolda döndüm çünkü Trevor benim ailemi veya beni öldürmemişti.Bende bunun için yarı yolda döndüm ve ailemin mezarına gittim.Ertesi gün akşam silahlı bir saldırıya uğradım ve bunun üzerine çatıştım ve ayağımdan vuruldum bunun üzerine ve aylarca evde oturdum komşum Jack ile satranç oynadık satrançta iyiyiydim çünkü satrancı Micheal dan öğrendim.Bundan sonra ise Tony bana bir boks hayatının olduğunu söyledi gerçi şaşırmadım çünkü Tony kaslı zenci ve tam bir makineydi.