🌌22.BÖLÜM🌌

108 28 38
                                    

DEVAM ET;
Kötü günlerin geçtiğini gördün.Her şeyin geçici olduğunu öğrendin.Yapamam dediklerin olmadan yaptın.Atlatamayacağını sandıklarını atlattın.Bittin zannettiğinde yeniden başladın.
Hiç bir şey gözünü korkutmasın.
Bir  şey olmuyorsa; Ya daha iyisi olacağı için, ya da gerçekten olmaması gerektiği için olmuyordur.Şu uçan kuşlara bak! Ne ekerler, ne biçerler...Onların rızkını düşünen Allah, seni mi ihmal edecek sanırsın? Sen yeter ki istemeyi bil...Nefes aldığın her gün için şükret ve DEVAM ET!

GAYRETLİ OL;
Birçok şey  ilk başta zordur.Herkes uyuyorken sen, isteklerin için çalış.Hevesini kırabilir, ya da heyecanını söndürebilirler.Sen gayretini bırakırsan, daima güçlü durmanı hazmedemeyenlere, istediğini vermiş olacaksın.Bir adımın,  bin adıma değecekse durma, hatta koş. Nefes nefese kalana kadar.Kim ne derse desin , kim sana ne yaşatırsa yaşatsın ;Sen başkaları için değil kendin için GAYRETLİ OL!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SON SÖZ ;Geç kalmadın; "Kime göre ve neye göre...Herkesin zamanı farklıdır ve sen senin için doğru zamanı bekliyorsun.Sadece harekete geç."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SORU;Kendin için ne yaptın ? Yalnız kendin için ama ; başkasına bir görev üzere görmeden  , onu bunu memnun yada mutlu etme çabası gütmeden.Gerçek iç motivasyonun ve farkındalığınla ne yaptın iyi düşün .
Hırs mıydı yoksa azim miydi bunu da bir düşün zira ikisi aynı şeyler değil unutma...

💫Düşün  Ve Yaz💫 (ANKET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin